Minun tietääkseni ei ole yhtään moottoripyörän umpiota, mihin tuollainen jälkiasennusxenon olisi laillinen. Ei se Xenon-sarjan E-hyväksyntäkään välttämättä mitään merkitse, jos sitä ei ole hyväksytty tähän ko. ajoneuvoluokkaan. Varmasti laillisia Xenon-valaisimia ovat vain ne, joissa on valmiiksi Xenon-poltin. Ja harvoin näyttää noilla muutossarjoilla saatavan kelvollista valokuviota. Usein hajavaloa ylöspäin tulee niin paljon, että heijastavat liikennemerkit hehkuvat kaukana pyörän edessä. Sitten noissa muutossarjoissa on aika usein vielä se ongelma, että syttyvät mokomat kovin hitaasti. Viime vuonna tuli puuhattua niiden kanssa niin paljon, että ei tarvitse puhua vain muiden kokemuksista. Parhaimmillaan omassa Gessussa surisi kuusi ballastia.
Tänä kesänä valoa on PALJON enemmän, vaikkei niitä ballasteja ole kuin kaksi.