Viime kesänä Alastaron "lemminkäisessä" HP2Sportin vasen pytty maahan 2 tai 3 kertaa samassa kallistuksessa, hieman ylös ja taas uudestaan.Pitää muuten järkyttävän äänen, sitä ensin hiukan niinkuin pelästyy,Ja sitten on ajo hetkellisesti aivan sekaisin, ei enää uskaltanut kallistaa niin vapaasti.Vaihtoehtoja toki ei aina oo, joskus on vain kallistettava.
Oon nostanut pyörän perää ja ohjautuu nyt ehkä herkemmin kurveihin. Boxerillahan on kuitenkin ajettava hieman erilailla kuin esim. R1 tms kyykyt, ei voi kallistaa yllättäen vaan on ennekoitava ajolinjat tarkemmin,ja ajettava mutkat pyöreämmiksi,polvipalasta saatava kallistuskulma on tärkeä. Tämä tietysti koskee vain meitä harrastelijoita, vetomiehet ei tollaisesta kaiketi paljon hätkähtele.
Tosi hankalaksi homman tekee, kun vaihtaa välillä pyörää ja lisäksi vaihdekaavat eripäin, siis ei ainakaan samalla vuorolla kannata ajaa kovin erilaisilla pyörillä.