Kiristäjä maksoi muistaakseni vajaa 200 euroa, mutta jos sitä pelkkää kiristäjän tötterö-osaa saa erikseen, niin se kyllä riittäisi. se sisälle tuleva osa on identtinen vanhan kanssa ja jousi otetaan myös vanhasta kiristäjästä. Ekalla käynnistyskerralla pärinä oli melkoinen, mutta kun sdammutti koneen, niin seuraavilla kokeilukerroilla sitä tavanomaista pärähsyatä ei kuulunut. Siinä ilmeisesti vaan kesti hetken, ennen kuin se kiristimen säiliö täyttyi öljyllä.
Uskallan veikata, että tuossa päivitetyssä nokkaketjun kiristimessä se sisäosa on varmasti se kallein osa, että jos sen saa erikseen, niin hinnan pitäisi kaiken järjen mukaan pudota merkittävästi.
Lainaus käyttäjältä: Ekku - 17.04.10 - klo:22:34Kiristäjä maksoi muistaakseni vajaa 200 euroa, mutta jos sitä pelkkää kiristäjän tötterö-osaa saa erikseen, niin se kyllä riittäisi. se sisälle tuleva osa on identtinen vanhan kanssa ja jousi otetaan myös vanhasta kiristäjästä. Ekalla käynnistyskerralla pärinä oli melkoinen, mutta kun sdammutti koneen, niin seuraavilla kokeilukerroilla sitä tavanomaista pärähsyatä ei kuulunut. Siinä ilmeisesti vaan kesti hetken, ennen kuin se kiristimen säiliö täyttyi öljyllä.Kiitti Ekku. Täytynee katsoa saako säiliötä erikseen. Tohdin tosin epäillä, mutta katsotaan kuinka käy.t. Repa
Tuossa räjäytyskuvassa ei ollu ollenkaan sitä jousta, joka siinä vanhassa mallissa on siinä tötterön ja sisäosan välissä. Siinä on kyllä samanlainen kavennus joten oletin että kyllä sekin kuuluu asennettavaksi, joten laitoin sen siihen mukaan. Samat pultit kuin vanhassa näyttää käuvän, mutta rikat lienee syytä laittaa alle, kun ne kiristäjän pultinreijät on aika väljät.PC kiinnostaisi kovasti, niin saisi tuon kierroslukualueen alapäänkin ajettavaan kuntoon, mutta toistaiseksi en taida investoida tuohon mopoon kuin välttämättömän.
Tuo kuva ei kyllä liikaa kerro. Näyttäisi koko paketilta. Kuva ei muuten kyllä näytä jousta asennettavaksi!Vaikuttaisi siltä, että säiliön sisällä täytyy olla jousi. Ja siinä tapauksessa laittamasi ylimääräinen jousi rajoittaa laitteen toimintaa. Paikka on sen näköinen, että helposti sen jousen tuohon luikutappiin paikalleen laittaa, kun siinä on paikkakin sille.Hmm?t. Repa
Ihmettelen kovasti, jos sen säiliön sisällä on jousi. Se on alhaalta sen mallinen, että siinä on keskellä se ontto tappi, jonka ympärillä on o-rengas ja tämä puolestaan sopii siihen sisäosaan, jossa on oiken kokoinen reikä. Lisäksi siinä alapinnassa on reusoilla 2 pienenpää reikää. Kaverin kanssa joka suunnittelee työkseen koneita tuota jousta tuumattiin ja hän oli sitä mieltä, että sen jousen tehtävänä olisi hoitaa alkuun esikiristys enen kuin öljynpaine nousee. Se jousi itsessänhän ei ole mikään kovin jäykkä.Ilmeisesti se säiliö on vain sitä varten, että sinne sisälle jää öljyä varastoon, jotta paine saadaan nousemaan nopeammin?Ekan kerran kun tuon starttasi asennuksen jälkeen, niin muutaman sekunnin kuului aikamoinen pärinä, mutta jokaisella startilla sen jälkeen ei mitään entisen kaltaista pärähdystä, joten kaipa se sitten toimii.Äsken kävin heittämässä sellaisen 80 kilsan lenkin. tarkoitus oli ajaa pidemmälle, mutta olihan siellä turhan kylmä meikäläisen ajovarusteille.
Lainaus käyttäjältä: Repa - 18.04.10 - klo:17:40Tuo kuva ei kyllä liikaa kerro. Näyttäisi koko paketilta. Kuva ei muuten kyllä näytä jousta asennettavaksi!Vaikuttaisi siltä, että säiliön sisällä täytyy olla jousi. Ja siinä tapauksessa laittamasi ylimääräinen jousi rajoittaa laitteen toimintaa. Paikka on sen näköinen, että helposti sen jousen tuohon luikutappiin paikalleen laittaa, kun siinä on paikkakin sille.Hmm?t. RepaIhmettelen kovasti, jos sen säiliön sisällä on jousi. Se on alhaalta sen mallinen, että siinä on keskellä se ontto tappi, jonka ympärillä on o-rengas ja tämä puolestaan sopii siihen sisäosaan, jossa on oiken kokoinen reikä. Lisäksi siinä alapinnassa on reusoilla 2 pienenpää reikää. Kaverin kanssa joka suunnittelee työkseen koneita tuota jousta tuumattiin ja hän oli sitä mieltä, että sen jousen tehtävänä olisi hoitaa alkuun esikiristys enen kuin öljynpaine nousee. Se jousi itsessänhän ei ole mikään kovin jäykkä.Ilmeisesti se säiliö on vain sitä varten, että sinne sisälle jää öljyä varastoon, jotta paine saadaan nousemaan nopeammin?Ekan kerran kun tuon starttasi asennuksen jälkeen, niin muutaman sekunnin kuului aikamoinen pärinä, mutta jokaisella startilla sen jälkeen ei mitään entisen kaltaista pärähdystä, joten kaipa se sitten toimii.Äsken kävin heittämässä sellaisen 80 kilsan lenkin. tarkoitus oli ajaa pidemmälle, mutta olihan siellä turhan kylmä meikäläisen ajovarusteille.