Nyt tuli vihdoinkin infoa Montenegrosta.
Ihmetellä täytyy tätä BMW:n touhua; 23 päivä sanoivat puhelimessa, että ratkaisu
ongelmiin on koko koneen vaihto ja odotellaan vahvistusta Saksasta.
Eilempä sitten ilmoitettiinkin, että kaikki kunnossa ja mopossa ei olekaan mitään
vikaa!!!!
Haloo...
Syysksi vesivuotoon ilmoittivat löysät kannenpultit; mitenköhän ne ihan yhtäkkiä löystyivät
48.000 km ajon jälkeen ja mikähän mahtaa olla syy noitten termostaattien menoon?
Ja kaiken lisäksi tämä keksittiin viikonlopun aika kun mopoa on tutkittu neljä viikkoa!
Kansihan oli suora ja tiiviste ehjä eikä halkeamia löytynyt kannesta...
Mistähän ne tietää, että pultit olisivat olleet löysällä kun eivät kantta pois ottaessa huomanneet/
kommentoineet mitään? Tämähän tapahtui jo yli kaks viikkoa sitten!
Herättää kysymyksiä.
Kaiken huipuksi nämä neropatit olivat laittaneet koneeseen vanhan kansipahvin jonka aikovat nyt
sitten vaihtaa uuteen joten jatketaan odottelua.
BMW:n toimintaan ja ratkaisuihin pettyneenä kävinkin sitten hetinmiten vaihtamassa mopon ZZR1400:een