Kirjoittaja Aihe: Katteiden levittäjät  (Luettu 5282 kertaa)

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Katteiden levittäjät
« : 26.04.10 - klo:10:15 »
Tuossa Atomicin kanssa tuli keskusteltua katteiden levittäjistä.
No, ne ovat yksi maailman yksinkertaisimmista modauksista.
2 kpl lattaraudan paloja joihin on porattu reijät 25 mm päähän toisistaan ja toiseen reikään on tehty kierre.
Kun tuollainen latan pala laitetaan katteen sivukiinnikkeen alle, saadaan katteen ulkoreuna 25 mm ulommaksi. Suojaa ainakin reisiä tuulelta hiukan paremmin kuin alkuperäinen kate.

Tein tuossa hätäiset pikamallit osien havainnollistamiseksi.





 
t. Repa

Ps: Jos joku on kiinnostunut, niin minulla nyt sattuu yllättäen olemaan noita BMW:n alkuperäisine kiinnitysruuveineen hyllyssä jokunen kappale.
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
Vs: Katteiden levittäjät
« Vastaus #1 : 26.04.10 - klo:14:50 »
Ainahan lisäpalat tuulensuojakseen kiinnostaa. Paloja postiin, Kiitos !
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Katteiden levittäjät
« Vastaus #2 : 10.05.10 - klo:10:54 »
Muutamat palat olen pannut maailmalle menemään.

Arvelin jatkossa tekeväni ne rosterista ja hiukan puöristetymmin kuin nuo ensimmäiset protot.

Rosterisiakin on jo nyt valmiina.

Tuommoisen kun asentaa, niin sivukate muuttaa hiukan asemaansa ja tämän vuoksi on asiallista löysätä etupäässä sisäpuolella olevia pikkumuovisuojia, jotta voi säätää raot tasaisiksi ja fiksunnäköisiksi. Muuten saattaa katteet hiukan irvistää.


t. repa


Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
Vs: Katteiden levittäjät
« Vastaus #3 : 10.05.10 - klo:11:35 »


Tuommoisen kun asentaa, niin sivukate muuttaa hiukan asemaansa ja tämän vuoksi on asiallista löysätä etupäässä sisäpuolella olevia pikkumuovisuojia, jotta voi säätää raot tasaisiksi ja fiksunnäköisiksi. Muuten saattaa katteet hiukan irvistää.


t. repa



Juuri noin tehin, siisti tuli. Levikkeiden ansiosta tuuli ei ota niin paljon takareisille enään.
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa keke72

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 123
  • BMW K1200S
Vs: Katteiden levittäjät
« Vastaus #4 : 12.05.11 - klo:21:48 »
Kiitoksia Repalle tästäkin modauksesta! Tuntui tosiaan viima ohjautuvan hieman paremmin jalkojen ohi ja takana istuskellut vaimokin kertoi, että jaloissa tuntuu paljon vähemmän viimaa.
BMW K1200S & Honda CBR1000RR

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal