Joo, siellä oli kivasti tuunattuja räärää-pyöriä bemarilla. Muutenkin osasto oli ihan jees.
Panokaalia piti tietysti zoomailla, kun siitä on ollut niin kova vöyhkäys. Mutta-mutta, aika erikoisia ratkaisuja siihen on jouduttu tekemään, kun on toinen sylinteri aivan pallien alla. Öhlinssi on siinä sivussa, kun ei se voi olla normipaikallaan, jossa kiemurtelee pakoputken alkukäyrä.
Joka tietysti lämmittänee ballsseja vielä lisää, hot balls of fire? Käyrä oli kyllä suojattu pienellä muovilärpäkkeellä, joka hyvin sietää tuhannen asteen lämmöt? Mittaristo oli sinällään kekseliäästi sijoitettu aivan eteen, mutta sitä joutui tsiikaamaan eräänlaisen tunnelin läpi, eli mittarit näkee vain kun kuskin pää on absoluut keskellä. Etuvaimentimiiin meni sisään oletettavasti hydraulipiuhat (vaiko sähkö), säätöyksikkö (aktiivialusta) taisi olla oikealla katteen sisäpuolella.
Oli perin v-umaiset valaistukset tuossa ständillä, niin on jopa i-puhelimen kuvat mitä sattuu.
Punaista ja valkoista strobovaloa ei hienokaan automatiikka kyennyt hanskaamaan.
Aika vähän (jos ollenkaan) hypetystä näkynyt tuosta punaisesta näin messujen jälkeen?
Mitä tulee tuohon K1300S HP-malliin, niin vaikka se hieno olikin, niin tuo Akran slipari on aivan käsittämättömän kallis (1445€), kun kokoputken saa tonnin pintaan ja sen avulla tuo vääntökäppyrä on ihan toisenlainen, varsinkin kun laittaa loppurahalla sen PCV:n.
RR:t oli taktisesti oivasti laitettu lisäherkuin, mm se sininen Öhlinssin alustalla yms, ja silti hinta alle 28k€, mikä on halvempi kuin...