BMW Sportbikes Finland
Miitingit, tapahtumat & matkailu => Muiden järjestäjien tapahtumat => Aiheen aloitti: Carbon - 27.07.15 - klo:18:48
-
Mitäs tosta sanotte ? Kuulemma jotain kisakuskeja, Sarjos ja Kallio. Voittajan hymy Mr. Carbon....
-
Gongrats. - ja laji oli? hesse_biggrin
-
Ulkonäön perusteella?
Onnittelut!
-
Gongrats. - ja laji oli? hesse_biggrin
Suomen surkein kuski ? reps
-
Mitäs tosta sanotte ? Kuulemma jotain kisakuskeja, Sarjos ja Kallio. Voittajan hymy Mr. Carbon....
Aika hyvin ajettu,Kallio Racingin ratapäivillä vielä. 03Biker
-
Luulenpa että hitausajoskaban tulokset?
-
Luulenpa että hitausajoskaban tulokset?
Ha, noinhan se taitaa olla. Mulla oli kyllä parempi kierrosaika kuin Vesalla mutta ehkä vähän vaikuttanee se että hän ajoi KTM 390 ja minä rääräällä...
Muuten oli superhieno päivä. Vesa jaksoi hinkata perässä ja edessä. Palaute ei ollut mitään lässytystä " joo, hyvä se oli.." sarjaa.
Hän sanoi selkeästi mikä oli hyvää, pidä siinä ja sitten mitä pitää muuttaa. Ite löysin yhden ihan uuden asian mikä nopeutti heti...ja toisen mikä helpotti ajamista ehkä nopeuttikin.
Nyt ajettiin 90% vauhtia. Pitänee lähteä kohta kokeilemaan uusia oppeja...
-
Onnea, mutta kerro nyt heti ne vinkit. Siis ajon nopeuttamiseksi.
Jaa ettäkö KTM:llä ei pärjännyt, tuliko paljonkin eroa? Kokeilitko itse kotaria?
-
Onnea, mutta kerro nyt heti ne vinkit. Siis ajon nopeuttamiseksi.
Jaa ettäkö KTM:llä ei pärjännyt, tuliko paljonkin eroa? Kokeilitko itse kotaria?
Vesan aika oli Kotarilla n. 1.34-35, mulla sitten vain 5-6 s kovempaa. No en kokeillut kun oli se ainut koko ajan ajossa. Kovasti porukka siitä tykkäsi.
Vinkki minulle oli malttaa avausta!? Ensin että hä? Selitys oli se kun avaan liian aikaisin kun pyörä on vielä kovasti kallellaan, niin kaasun käyttö on aika rajattua ja linja seuraavaan mutkaan on aika pyöreä mutta kun odotan että nokka näyttää enemmän menosuuntaan niin voin avata rajummin, pyörä pystyssä, voitan sen ajan takaisin helposti ja huippunop seur mutkaan on kovempi. Ymmärsin asian ja se oikeasti toimii!! Se toimi jopa niin että kun availin uudella teorialla niin meinas mennä aina seur mutka pitkäksi kun vauhtia oli enemmän mihin olin jo tottunut...toinen oli enemmän rookie mistake eli mun väli sisäkanttariin oli aina liikaa, 0,5-1m. Vesa sanoi että max 10 cm ! Ajolinjat ovat suoremmat ja pyörä taas enemmän pystyssä. Aika harvoin pyörä kaatuu pystyasennossa. Yleisesti joka palautteessa kaikille oli se että pyörää niin paljon pystyssä kuin voi, roiku enemmän, silloin jarrut ja kiihdytykset ovat rajumpia.
-
Kiitoksia! Monenlaista juttua kuulee, mutta perustelut eivät aina oikein toimi. Noissa vinkeissä on selvästi järkeä.