Kirjoittaja Aihe: PowerCommander V  (Luettu 55320 kertaa)

Poissa Jami-75

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 64
  • R1200GS
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #45 : 10.09.12 - klo:00:29 »

[/quote]

Naulan tekemä reikä on viisasta ja turvallista paikata ns. kamelinpaskalla. EI maksa juuri mitään ja kestää.
[/quote]
Niin on, pari rengasta oon niillä paikannut. Rengasliikkeissä vaan eivät tahdo mp:n renkaita niillä paikata.
Eikä mulla tietenkään just tällä reissulla ollut paikkavehkeitä matkassa, yleensä niitä pidän mukana.
BMW R1200 GS -06
Fordson Major -58

Poissa bunker

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 12
  • K 1200S '08
Vs: PowerCommander III USB
« Vastaus #46 : 12.09.12 - klo:19:00 »
Pitihän testailla lisää, nyt Dynojet:in sivulta kartta perus K1200S:lle.
Nypytys lisääntyi ja kulutuskin hieman (Vierumäen reissulla keskikulutus 6.1).


Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #47 : 07.02.14 - klo:11:55 »
 hali_peukku Do diin, oli postlootassa lappu että olis komentaja postissa, messuilla tilasin oli olevinaan tarjouksessa, ei jääny enää kun 4€ eroa Saksan hintaan, pääsee viikonlopulla naprailemaan kiinni ja alkaa laitoksen kasaus, kun tähän saakka on vaan purettu

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #48 : 07.02.14 - klo:12:37 »
Eikä kannata Dynojetin karttamalleja (kuten yllä) käyttää. Toimivat kartat ovat aivan toisenlaisia. Penkissä/autotunella sellaisen saa. Nämä mopotit kuluttaa 5-5.5L matka-ajossa oikein säädettynä, ja samalla voi olla 10-15% vääntöä ja tehoa lisää koko alueella, kun kaasua käytetään. Vaatii tosin avoimempaa putkea.

Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #49 : 07.02.14 - klo:13:00 »
Autotune tulee kyllä,kunhan tongin selville mistä halvimmalla saa, torvi on aivan avoin ei ole kun lamda välissä

Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #50 : 07.02.14 - klo:21:12 »
 
Eikä kannata Dynojetin karttamalleja (kuten yllä) käyttää. Toimivat kartat ovat aivan toisenlaisia. Penkissä/autotunella sellaisen saa. Nämä mopotit kuluttaa 5-5.5L matka-ajossa oikein säädettynä, ja samalla voi olla 10-15% vääntöä ja tehoa lisää koko alueella, kun kaasua käytetään. Vaatii tosin avoimempaa putkea.
Joku karttahan sinne on alkuun laitettava, mopo ei kaiketi edes käynnisty, jos ei sinne survo jotain karttaa         

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #51 : 07.02.14 - klo:21:19 »
Nollakartalla toimii aivan hyvin, eli ei muuta mitään.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #52 : 07.02.14 - klo:21:36 »
Samaisen commanderin asensin Kawaan.
Kokeilin sivustolla olevia,valmiita malli/putkistokohtaisia karttoja alkuun.
Osa toimi huonosti, röpötteli, yms..mutta suurimmalla osalla pystyi ajaan radallakin.
En muista minkä kartan jätin, mutta lopulta kun penkitin, asentaja sanoi jotta yllättävänkin lähellä valmiskartta oli versus penkitetty.

Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #53 : 07.02.14 - klo:21:44 »
Nollakartalla toimii aivan hyvin, eli ei muuta mitään.
Elikkäs kun autotune tulee, lähetään nolla kartalla liikkeelle ja tämäkö sitten säätää,onko siellä autotunessa sisällä jotain parametreja,jotain täytyy jossain olla, ei kaiketi se muuten pysty sitä mihinkään veivaamaan,olenko ymmärtänyt väärin että autotune ei ole mitenkään merkkikohtainen (paitsi harrikkaan) jotkut kyllä myyvät sitä vähän niinkuin merkkikohtaisena,toiset taass ei, hmmm

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #54 : 08.02.14 - klo:09:32 »
Autotuneen laitetaan tavoitekartta AFR:lle, eli seossuhteille, kuten varsinaiset korjauksetkin. AFR voi olla kevyillä kaasuilla esim 14,3 ja menokaasuilla 13,2. Muualla näiden väliltä. Mitä suurempi luku sitä laihempi seos. Asiaan kannattaa kyllä perehtyä... Voin neuvoa koska homma on hyvin tuttu ja pystyisin rakentamaan nuo purkit itsekin.

Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #55 : 08.02.14 - klo:10:50 »
En laita hanttiin yhtään hali_peukku

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #56 : 08.02.14 - klo:16:30 »
Ja siis ei ole Autotune merkkikohtainen, paitsi mukana tulevassa lambdassa voi olla eroa. Itse purkki on yleiskäyttöinen. Joissain pyörissähän on kaksi lambdaa, jotka saa samaan purkkiin kiinni, kaksi liitinpaikkaa löytyy.

Poissa mara h

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 224
  • K 1200S MV Agusta F4R
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #57 : 08.02.14 - klo:20:16 »
Nyt tuli germaniasta tilattua autotune, ei jääny enää jenkkilän hintoihin kun muutama euro eroa, pitäs tulla UPSällä viimestään puolenviikon maissa

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #58 : 19.08.15 - klo:15:05 »
Dynojet on nyt tehnyt Android-sovelluksen, jolla pystyy tekemään pitkälti samoja hommia kuin tähän mennessä ainoalla Windows-sovelluksella. Karttojen soluihin ei käsittääkseni pääse kiinni, se olisikin vähän haasteellista puhelimen näytöllä. Mutta karttoja voi vaihdella kuten myös muita parametreja säätää.
Dynojet C3 mobile app

Puhelimeen USB OTG sovitin (palikka/kaapeli) ja siihen PCV piuha perään.

Netissä seikkaillessa löysin myös tavan päästä käsiksi autotunen lisäsäätöihin, mutta Dynojet ei suostunut avaamaan säätöjen toimintaa tarkemmin, kun kyselin. Pitää siis kokeilla itse. POD-300 näytön kanssa kun loggaa ajonaikaista dataa ja tutkii sitä Power Coren WinPEP8 data centerissä, niin jo taas on näperreltävää.  tongue2

Ja kellä ei vielä ole PCV:tä kilkkeineen, niin Corsenero Hyvinkäällä saattaa hyvinkin tehdä säädöt suoraan ECU:n Rexxer-työkalulla!
« Viimeksi muokattu: 19.08.15 - klo:15:26 kirjoittanut hidas57 »

Poissa flack

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 12
  • K1200R Sport
Vs: PowerCommander V
« Vastaus #59 : 27.09.15 - klo:18:13 »
Lainaus
Ja kellä ei vielä ole PCV:tä kilkkeineen, niin Corsenero Hyvinkäällä saattaa hyvinkin tehdä säädöt suoraan ECU:n Rexxer-työkalulla!

Siis meinaat että tuon oman boksin voi säätää bemarin omaan ecuun jo?
Pitääpä kysellä....

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
19.04.24 - klo:10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal