BMW Sportbikes Finland

Sporttipyörät => K1200S & K1300S => Modaukset => Aiheen aloitti: j@ck - 15.01.15 - klo:15:23

Otsikko: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: j@ck - 15.01.15 - klo:15:23
Tarkoitus laittaa mopoon K&N putsarit. Ottaisin ne eräästä virityspajasta samalla, kun tehdään kotiloon hieman "chiptuningia" (luvattu +60hp / 90Nm)

K 1200 ässässä oli kaksi ilmansuodatinta, mutta onko 2013 mallin K 1300 ässässä 1 vai 2 suodatinta? (mielestäni kaksi, mutta ko. myyjän luettelon mukaan vain yksi, eikä tunne paremmin pyöriä)

Vain varmat vastaukset, kiitos  hali_peukku
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: hidas57 - 15.01.15 - klo:17:25
Kaksi. Etkö pääse kurkkaamaan imeekö molemmilta puolin... R:stä näkee selvästi ettei toinen puoli ole auki. Sehän on noiden nähtävä ero.
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: j@ck - 15.01.15 - klo:21:35
Jep, vasta nyt pääsin kurkkaamaan. Kaksin kappaleinhan niitä..
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: TommoKe - 17.01.15 - klo:04:08
Tarkoitus laittaa mopoon K&N putsarit. Ottaisin ne eräästä virityspajasta samalla, kun tehdään kotiloon hieman "chiptuningia" (luvattu +60hp / 90Nm)

K 1200 ässässä oli kaksi ilmansuodatinta, mutta onko 2013 mallin K 1300 ässässä 1 vai 2 suodatinta? (mielestäni kaksi, mutta ko. myyjän luettelon mukaan vain yksi, eikä tunne paremmin pyöriä)

Vain varmat vastaukset, kiitos  hali_peukku

Milläs toi + 60hv tehään vapariin "chippaamalla"? Mäkin haluan tietää? Saa tehä mun rääräähänkin saman! Maksan!
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: j@ck - 18.01.15 - klo:11:19




Milläs toi + 60hv tehään vapariin "chippaamalla"? Mäkin haluan tietää? Saa tehä mun rääräähänkin saman! Maksan!

Vapariin ei varmaan mitenkään.. Kotilo on Skoda Superb 2 l bensakoneella ja vakio 200 heppaa ei enää riitä. Vai oliskohan niin, että minua taas vähän lapsettaa  :mrgreen:  
Ajatuksena sekin, että menisi autonvaihtokuume ohi. Kuumeen nouseminen kun tietää kymppitonnien menoa ja ajattelin, että  saisin hieman myöhäistettyä tautia vain ~700 € kustannuksilla.
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: hidas57 - 19.01.15 - klo:20:05
Joko tehtiin? Kyllä siitä ihan hyvä pitäisi tulla, joskin talvella hankalampi todentaa.
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: j@ck - 19.01.15 - klo:23:32
Huomenna vien pajalle, keskiviikkona pitäisi olla valmis. Mielenkiinnolla odottelen tulosta..
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: 1234 - 20.01.15 - klo:15:56
Tarkoitus laittaa mopoon K&N putsarit. Ottaisin ne eräästä virityspajasta samalla, kun tehdään kotiloon hieman "chiptuningia" (luvattu +60hp / 90Nm)

K 1200 ässässä oli kaksi ilmansuodatinta, mutta onko 2013 mallin K 1300 ässässä 1 vai 2 suodatinta? (mielestäni kaksi, mutta ko. myyjän luettelon mukaan vain yksi, eikä tunne paremmin pyöriä)

Vain varmat vastaukset, kiitos  hali_peukku

Moi. Miksi haluat kyseiset suodattimet. Oletko ajatellut itse tulevaisuudessa huoltaa suodattimet, vai onko tämä Jaanan hommia. Oletko kirjoittanut tänne kesän Croatian matkasta. 
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: j@ck - 20.01.15 - klo:18:37
Miksi ihminen kaikkea turhaketta haluaa, hyvä kysymys.. Itse olen syyshuollot tehnyt, eikä Konnien huolto mitenkään vierasta puuhaa ole. Olisi pitänyt säästää 12 ässän konnat, vaan enpä älynnyt, kun luulin ajelevani jatkossa 16 GT:llä. Kuten tarina kertoo, toisin kävi.

Jaana? meni kyllä ohi ja Kroatian matkasta en ole tainnut kirjoitella tänne.. No lyhyesti:

- menomatkalla Baltian kautta satoi vettä, vettä ja vettä (~viikko)
- perillä oli ok keli, mitä nyt parina päivänä satoi vettä (viikko perillä)
- tulomatkalla satoi vettä ja niin perkeleesti vettä. Piti mennä mutkateille ja vuoristomaisemia katselemaan, mutta Alppien huiput olivat saaneet lumipeitteen. Grosslocknerilla lunta ja -9 lämmmintä, jäi väliin.
- Päästiin Hampuriin ja siellä alkoi viimein vimpan päälle kelit. Kämppä löytyi merimieskirkosta ja vietettiin pari päivää kaupunkilomaa, kun aikaa jäi tavallaan yli. Sitten laivaan ja kotiin.(tulomatka Hampureineen myös n. viikko)

Muuten ihan kiva ja ok reissu ilman kommelluksia. Menomatkalla nähtiin keskitysleiriä, suolakaivosta, kierreltiin Budapestiä ja vähän muutakin. Perillä oleskeltiin ja käveltiin kaupungilla, Kroatian saarilla ja käytiin todella upeassa plitvicen luonnonpuistossa (suosittelen), autokin oli pari päivää vuokralla. Vesi oli vielä uimakelpoista, ehkä 20 asteen tuntumissa.
Ehkä en Bemulla lähtisi toista kertaa custom-kaverin kanssa, on se meininki niin hmm.. erilaista. Erimielisyyksiltä säästyttiin kyllä ihan hyvin, kiitos märkien kelien. Jos kelit olis olleet parempia, niin matkanopeuden pitäminen 100 tuntumissa olisi kyllä aiheuttanut tuskaa ja enemmänkin. Myöskään käsitys päivämatkoista ei oikein kohdannut, mutta kelit pelastivat tilanteen siinäkin suhteessa. Onneksi aikaa oli riittävästi..
Ehkä seuraavalla kerralla joku toinen kuu kuin syyskuu.
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: j@ck - 21.01.15 - klo:15:41
Joko tehtiin? Kyllä siitä ihan hyvä pitäisi tulla, joskin talvella hankalampi todentaa.

Menee vähän autoaiheiseksi, mutta kun kerran kysyit..

Tänään hain Skodan pajalta ja no huh, ero entiseen on aivan käsittämätön. Lähtee kuin tykin suusta, vai mitenhän tuon paremmin ilmaisisi. Auttoi kuumeeseen ainakin toistaiseksi  hesse_yahoo
Otsikko: Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
Kirjoitti: jite - 10.02.15 - klo:10:06
Autokuume ohi ja eikun Kroatian reissua suunnittelemaan...vai?