Kokeneemman boxerikäyttäjän neuvosta oitis vaarin ottaneena tarkastelin ilmamääräläppien toimintaa ja kas ... tyhjäkäyntiasentoon palautus antoi selvästi kuultavan klonksauksen vain toisesta kurkusta

.
Tarkempi tarkastelu peilin avulla altapäin ilmensi, että kaasuvaijerin pään
nippeli ei ollutkaan kolosessaan niin kuin pitäisi, vaan
hieman vinossa asennossa -> asentajalle

. Tästä aiheutuikin moinen seikka, että
toinen ilmaläppä oli koko ajan hitusen enemmän auki kuin toinen

.
Vaijerin pään asennon korjaus ja koeajolenkki tuotti tulokseksi sen, että ... pät-ki-mi-nen jäi pihaan ja ... vaiva oli
näin tohtoroitu

.
Sitten kun vielä paikallisen mp-huollon ammatti-feminiini-asentajan toimesta voideltiin vaijerit + putsattiin kaasukahvan sisäkalut + uusittiin kaikki öljyt ja jarrunesteet + ehjät kumitutit imuputkien synkronointipiippujen päähän + yms. tarpeellista, niin ... johan kelpaa ukon körötellä

.