Uudet viestit

BMW sivustotuki

Tue foorumin toimintaa!

Kiitos!
Donate with PayPal!
 0%


Kirjoittaja Aihe: Lubricating ball-joint clamp?  (Luettu 182 kertaa)

0 Jäsenet ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Mrk

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Syys 2016
  • Viestejä: 24
  • Viestieni tykkäämiset: 3
  • Paikalla:29.05.20 - klo:13:49
  • K1300R
  • Kuvat
Lubricating ball-joint clamp?
« : 20.05.20 - klo:11:25 »
Aina tulee uutta ihmeellistä.. tommonen(kin) kuuluu huolto-ohjelmaan, en vaan löytänyt koko inttervepistä että mitä tuo oikein käytännössä tarkoittaa? Mikä pallonivel ja miten?  icon_eek
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Poissa Bem-Ari

  • The spirit of adventure lives.
  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 8
  • -Saadut: 20
  • Liittynyt: Syys 2009
  • Viestejä: 1003
  • Viestieni tykkäämiset: 139
  • Ikä: 58
  • Paikkakunta: Urjala
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 20:17
  • exK12S-06,13S-10,ZX14R-13,TT1200XRT -18,K13GT-09
  • Kuvat
Vs: Lubricating ball-joint clamp?
« Vastaus #1 : 20.05.20 - klo:14:54 »
Siinä etupään pyöräntuentamysteerissä on ylä- ja alapallonivel,kuten autoissa. angst
Suojakumin välistä jollakin ruiskulla voiteluainetta,niin kestävät pidempään.Jotakin mustaa molybdeenisulfidirasvaa tms. noissa uutena on.
Uteliaisuuttani noihin olen kurkannut,kun muutamia olen omiin ja tuttavien mopoihin vaihtanut.
28 000 -73 000km oli noilla päästelty ennenkuin alkoi ilmaantumaan välystä.Aika laaja skaala,varmaan ajotyyli ja mukana kuljetettava tavaramäärä vaikuttaa kestävyyteen.
Hyvähän tuo Duolever-keula on ajaa,silloin,kun on kunnossa. :D
Man cannot live on beer only.

Poissa Jussipolo

  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 4
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Huhti 2010
  • Viestejä: 829
  • Viestieni tykkäämiset: 277
  • Ikä: 52
  • Paikkakunta: Tikkakoski
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:28.05.20 - klo:10:55
  • K1200S
  • Kuvat
Vs: Lubricating ball-joint clamp?
« Vastaus #2 : 20.05.20 - klo:17:51 »
Jaa a. En ole tätäkään koskaan tehnyt. 140500 km ajettu. Mutta ei ole välystä ajossa... Mulla on huolto cd, täytyypä tsekata. Mutta kiitos ohjeesta bem-ari.
"Ei riemulla rajaa kun ässällä ajaa"

Poissa Mrk

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Syys 2016
  • Viestejä: 24
  • Viestieni tykkäämiset: 3
  • Paikalla:29.05.20 - klo:13:49
  • K1300R
  • Kuvat
Vs: Lubricating ball-joint clamp?
« Vastaus #3 : 21.05.20 - klo:14:35 »
Vajaa 80tkm mittarissa ja vielä vaikuttais nivelet olevan kunnossa, varmaan auttaa kun välillä keventää etusta  hesse_biggrin innocent

Poissa Mrk

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Syys 2016
  • Viestejä: 24
  • Viestieni tykkäämiset: 3
  • Paikalla:29.05.20 - klo:13:49
  • K1300R
  • Kuvat
Vs: Lubricating ball-joint clamp?
« Vastaus #4 : 22.05.20 - klo:12:43 »
Mitä nyt kuukkeloin niin näyttävät ihan laittavan suojakumista läpi piikillä rasvaa, vähän kyllä arveluttaa sitä puhkoa mutta kaipa se sitten on toimiva tyyli  hesse_blink

Poissa Jussipolo

  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 4
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Huhti 2010
  • Viestejä: 829
  • Viestieni tykkäämiset: 277
  • Ikä: 52
  • Paikkakunta: Tikkakoski
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:28.05.20 - klo:10:55
  • K1200S
  • Kuvat
Vs: Lubricating ball-joint clamp?
« Vastaus #5 : 28.05.20 - klo:10:53 »
Sain vinkkiä ammattilaisilta, että ei niitä etupään nivelten suojuksia piikitetä öljyllä vaan virallisten huolto-ohjeiden mukaan pakoputken kiinnityksen kumi. ??? Mutta näin. Aika jännä öljyäminen. En ole tehnyt ja onko tarpeen... Jokainen voi itse päätellä.

Poissa Mrk

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Syys 2016
  • Viestejä: 24
  • Viestieni tykkäämiset: 3
  • Paikalla:29.05.20 - klo:13:49
  • K1300R
  • Kuvat
Vs: Lubricating ball-joint clamp?
« Vastaus #6 : 28.05.20 - klo:15:25 »
Oho, siellä on pakoputken kannatinlaakeri?  :D
Huolto-ohjelmassa kuitenkin puhutaan pallonivelestä, no... en nyt vielä ala piikittämään niitä, josko tulisi lisää tietoa jostain.

Poissa mp71

  • HP
  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 5
  • Liittynyt: Syys 2009
  • Viestejä: 310
  • Viestieni tykkäämiset: 33
  • Ikä: 48
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 15:58
  • K1200S -08 ja ex -05.
  • Kuvat
Vs: Lubricating ball-joint clamp?
« Vastaus #7 : 29.05.20 - klo:12:34 »
Ne kyllä vaikuttaa ihan samantyyppisiltä kestovoidelluilta palloniveliltä kuin autoissakin ja kestää, mitä kestää. Ball-joint clamp kyllä viittaa minusta siihen osaan, mihin pallonivel tulee kiinni.

Oli siellä näköjään"Lubricating ball-joint clamp and ball"  :D
mp71 (exät: Honda Fireblade -08, BMW K1200S -05, Ducati ST4 -03, Ducati S750HF -01, Kawasaki ER-5 -98, Moto Guzzi V65C -85, Solifer Suzuki S1 -86, Solifer Suzuki PV50 -82)

 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020