*

Uudet viestit

BMW-tori

Ostetaan BMW K1200 satula

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 18/02/2019
Kommentit (0)
Bakup


Hinta: 200.00 EUR
Päiväys: 22/01/2019
Kommentit (0)
Myydään Kappa 46L laukku selkänojalla hinta 60e


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 18/01/2019
Kommentit (0)
Hyvä käytettyjen osien toimittaja ulkomailta

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 06/11/2018
Kommentit (0)
Atlantis- asu


Hinta: 750.00 EUR
Päiväys: 21/07/2018
Kommentit (0)
Remus tai Agrapovic

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 14/05/2018
Kommentit (0)
S1000XR jarry ja kytkinkahva


Hinta: 20.00 EUR
Päiväys: 23/04/2018
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut  (Luettu 20469 kertaa)

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TMy

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Syys 2014
  • Viestejä: 10
  • Viestieni tykkäämiset: 0
  • Paikkakunta: Kuopio
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.08.17 - klo:04:27
  • K1200S -05
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #15 : 16.10.15 - klo:00:25 »
Onhan tarkistettu etujarrukahvan alla olevan mikrokytkinen ja jarrukahvan välinen toiminta?
Jos mikrokytkin reagoi ennen kuin kahvan painaminen nostaa painetta syttyy hälyvalo.

Poissa ylma

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Heinä 2015
  • Viestejä: 18
  • Viestieni tykkäämiset: 9
  • Ikä: 32
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:11.03.17 - klo:20:28
  • BMW K1200S vm.2005
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #16 : 23.02.16 - klo:20:30 »
Iltasta päivää!

Palataampa taas aiheeseen kun alkaa aurinkokin jo näkyä taivaalla.. :)
Otin pyörästäni menneenä sunnuntaina ABS-yksikön irti.

Yksikkö pöydälle ja "älypuolen" kansi pois.
Tämän alta näkyykin jo moottorien navat. Ja eikun 12 volttia molempiin moottoreihin.. tättäräräää.. rumpujen pärinää.
Tulos:
Etupiirin DC-moottori rikki hesse_biggrin  hali_peukku . Ma olen niin iloinen! :D
Eli problem solved. Uus moottori haussa ja eka tarjouskin tuli tänään.

Päivittelen tilannetta kun uus moottori tulee. hesse_mbounce
-Ylli

Poissa ylma

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Heinä 2015
  • Viestejä: 18
  • Viestieni tykkäämiset: 9
  • Ikä: 32
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:11.03.17 - klo:20:28
  • BMW K1200S vm.2005
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #17 : 10.03.16 - klo:15:18 »
Päivää taas!

Nyt kävi niin että iski piru mertaan.
Moottoritoimittaja joka uutta moottoria tarjosi kertoi ettei hänen tarjoamansa moottori olekkaan juuri sellainen jota alunperin tiedustelin..
Noh tätä nimenomaista kysyttyäni selvisi muutaman päivän vartoilun jälkeen että KAG:n valmistama moottori tehdään yksinoikeudella loppuasiakkaalle ja tämän loppuasiakkaanhan voi arva.. :D

Seuraava kysymys onkin että onko kenelläkään äkkiseltään tiedossa firmaa jossa käämitään DC-moottoreita?
En ihan äkkiseltään viitsi ostaa käytettyä ABS-yksikkökää siihen 700 euron hintaan millä porukka näitä netissä kauppaa..
Kun näissäkin kuitenkin ovat juuri ne samat moottorit jotka mahdollisesti jossain vaiheessa porsivat. :)


Poissa perttip

  • HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 19
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Syys 2009
  • Viestejä: 306
  • Viestieni tykkäämiset: 158
  • Ikä: 67
  • Paikkakunta: Hyvinkää
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 21:21
  • R100S, R1200GSA Triple Black
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #18 : 10.03.16 - klo:17:49 »
"No johan myrkyn lykkäsi"!
Mutta jos vaan kelpaa, niin minulta löytyisi "nimellistä" korvausta vastaan käytetty Servojarruyksikkö,
-06 mallin GT:stä. (Elektoniikkayksikkö  -05 mallin S:stä)  

Poissa mp71

  • HP
  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 5
  • Liittynyt: Syys 2009
  • Viestejä: 300
  • Viestieni tykkäämiset: 33
  • Ikä: 47
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 22:21
  • K1200S -08 ja ex -05.
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #19 : 10.03.16 - klo:22:43 »
Oulussa voi kysästä kans ammattikoululta käämityksestä onnistuuko ja millä aikataululla.
mp71

Poissa ylma

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Heinä 2015
  • Viestejä: 18
  • Viestieni tykkäämiset: 9
  • Ikä: 32
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:11.03.17 - klo:20:28
  • BMW K1200S vm.2005
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #20 : 10.03.16 - klo:22:44 »
Pitääpä kysästä sieltäkin. :)

Poissa ylma

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Heinä 2015
  • Viestejä: 18
  • Viestieni tykkäämiset: 9
  • Ikä: 32
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:11.03.17 - klo:20:28
  • BMW K1200S vm.2005
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #21 : 31.03.16 - klo:20:17 »
Hellou!

No nyt on taas jarrut kunnossa. Paljon kiitoksia Pertille! Varaosa oli yhtä paineanturia lukuunottamatta täysin ehjä ja siinä sitten osia ristiin vaihdettuani sain toimivan paketin rakennettua ja nyt jarrut toimivat. :)


Sitten tulikin uusi vika.. >:(
Tämä nyt ei sinänsä enää itse jarruaiheeseen liity, mutta kerrotaan nyt kumminkin kun tuli ilmi jarrujen korjauksen jälkeen tiiä vaikka joku keksisi syyn?
Vehje käy korvakuulolta kolmella ja savuttaa ja bensa haisee.
Ensimmäiseksi epäilin tulppia joten tyhjensin koneesta nesteet ja otin tulpat pois.. Kaikki iskevät kipinää, noh ostin kumminkin uudet tulpat kun kerran niin suuri vaiva piti nähdä tulppien irrottamiseksi. Tulos: Savuttaa ja käy kolmella edelleen.

Arvauksia siinä järjestyksessä missä vian oletan olevan:
-Jokin polttoainesuutin jumissa.
-Jokin polttoainesuuttimen johto vaurioitunut.
-Jokin venttiili kantaa.

Onko kenelläkään valistuneempaa tietoa mistä vikaa kannattaisi hakea?
Taustoista vielä sen verran että syksyllä kävi kunnolla kun vein lämpimään talveksi. Tankissa ollu 1/3 98 bensaa.


Poissa mp71

  • HP
  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 5
  • Liittynyt: Syys 2009
  • Viestejä: 300
  • Viestieni tykkäämiset: 33
  • Ikä: 47
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 22:21
  • K1200S -08 ja ex -05.
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #22 : 31.03.16 - klo:23:14 »
Puola mennyt. Kun käynnistät pyörän suihkuta vesisprayta pakoputkien juureen ja se, joka jää pisimpään kosteaksi ei iske kunnolla kipinää. Varmista vika vaihtamalla viereisestä pytystä puola ristiin. Puola maksaa reilun satkun.

Poissa ylma

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Heinä 2015
  • Viestejä: 18
  • Viestieni tykkäämiset: 9
  • Ikä: 32
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:11.03.17 - klo:20:28
  • BMW K1200S vm.2005
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #23 : 02.04.16 - klo:22:55 »
Kyllä siitä tosiaan oli sitten loppuin lopuksi puola mennyt rikki.
Tänään kylmän koneen kun käynnisti niin ensin kävi neljällä ja sitten yksi pytty putos pois.
Otin kaikki tulpat irti ja puolat johtoihin roikkumaan ja tulpat päihin, kaikki kuparijohtimella runkoon ja konetta pyörittämään.
Tuloksena se että kolme neljästä iskee kipinää ja edelleen kun puolan paikkaa vaihtoi niin siirtyi vika. Piti vielä varmistaa asia eri tulpilla ja tulos sama.

Nyt sitten vaan puolaa tilaamaan.
Pohdin tässä vaan että pitäskhän samaan syssyyn tilata ebaysta neljän setti satasella käytetystä vermeestä? Luulis että on noista nyt varmasti vähintään puolet ehjiä jos vielä väittävät että ehjästä on irroitettu...?

Esimerkkinä vaikkapa tuo setti:

http://www.ebay.de/itm/BMW-K1200-GT-R-S-Zundspulen-kompl-coils-complete-bobines-bougiedoppen-4-stuks-/151846086796?hash=item235abb688c:g:H68AAOSwl9BWGy1N




Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 7
  • -Saadut: 7
  • Liittynyt: Loka 2009
  • Viestejä: 698
  • Viestieni tykkäämiset: 157
  • Paikkakunta: Vantaa / Nyslott
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.03.19 - klo:21:11
  • S 1000 XR
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #24 : 03.04.16 - klo:10:36 »
Vähän ot, mutta puolista mieleen.. Superbista hajosi ensimmäinen puola n. ½ vuotta sitten. Sen jälkeen 10 tkm sisään meni kaksi muuta ja nyt on kaikki uusittu. Skodan puolille tulee näköjään tunnit täyteen 110-120 tkm lukemilla.
Mikä lie ässän puolien kestoikä keskimäärin..?
On kyllä pikkusen helpompi vaihtaa puolat Skodaan, kuin ässään - 5 min homma..

Poissa ylma

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Heinä 2015
  • Viestejä: 18
  • Viestieni tykkäämiset: 9
  • Ikä: 32
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:11.03.17 - klo:20:28
  • BMW K1200S vm.2005
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #25 : 03.04.16 - klo:15:48 »
Samaa mietin itsekkin.. Nyt on neljä puolaa tulossa. happybikeday

Poissa Jussipolo

  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 4
  • -Saadut: 18
  • Liittynyt: Huhti 2010
  • Viestejä: 794
  • Viestieni tykkäämiset: 212
  • Ikä: 51
  • Paikkakunta: Tikkakoski
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 11:10
  • K1200S
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #26 : 03.04.16 - klo:21:28 »
96000 km lasissa ja ei ole puolia mennyt. Polttoainetankin filmiantureita on jo kolmas menossa. Helppo vaihtaa. Tunnin homma. Molemmat vilkun katkaisijat olen myös uusinut. Sähkövikaa on enemmän kuin japseissa. Edellisessä pyörässä Yamahassa (YZF600R) ei ollut vikoja. 72000 km taisi olla lasissa kun vaihdoin ässään. Mutta on 1200 ässä ihan eri luokkaa maantiellä kuin kuussatanen. Ja ne ketjujen rasvaukset ja ketjun + rattaiden vaihdot. Kardaani on mahtava juttu...huoleton. Eikä lonksu ässässä. Aivan huoleton. Mutta toivotaan että vehkeet kestää...pidetään kuin kukkaa kämmenellä.
"Ei riemulla rajaa kun ässällä ajaa"

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 31
  • Liittynyt: Loka 2009
  • Viestejä: 2331
  • Viestieni tykkäämiset: 336
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 17:15
  • K1200R Sport -07
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #27 : 04.04.16 - klo:20:24 »
Jarruista puheen ollen, kyllä täytyy sanoa, että pääsylinteriä vaihtaen paranee. Ainakin jos laittaa Brembon RCS19:n. Uusimmissa pyörissä noita vastaavia alkaa ollakin, ehdoton parannus. Pelkät palat vaihtaen, ihan mihin tahansa, ei saa kuin 20% siitä mitä tehokas sylinteri antaa. Jaa mistä? Carpimoto.it. Tavara edullista ja tulee nopeasti.

Poissa Speed King

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Tammi 2010
  • Viestejä: 32
  • Viestieni tykkäämiset: 1
  • Paikkakunta: Satakunta
  • Paikalla:14.04.16 - klo:18:41
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #28 : 09.04.16 - klo:19:58 »
Jarruista puheen ollen, kyllä täytyy sanoa, että pääsylinteriä vaihtaen paranee. Ainakin jos laittaa Brembon RCS19:n. Uusimmissa pyörissä noita vastaavia alkaa ollakin, ehdoton parannus. Pelkät palat vaihtaen, ihan mihin tahansa, ei saa kuin 20% siitä mitä tehokas sylinteri antaa. Jaa mistä? Carpimoto.it. Tavara edullista ja tulee nopeasti.

Vaikuttaa kiinnostavalta. Sopivatko nuo myös gen 1 servojarrulliseen versioon?

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 31
  • Liittynyt: Loka 2009
  • Viestejä: 2331
  • Viestieni tykkäämiset: 336
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 17:15
  • K1200R Sport -07
  • Kuvat
Vs: K1200S ja oikuttelevat Servojarrut
« Vastaus #29 : 10.04.16 - klo:10:37 »
Pääsylinteri ei käsittääkseni ota kantaa servoihin. Carpimoton sivuille voi syöttää pyörämallin ja se kertoo sopivat osat.


  Aihe / Aloittaja Vastauksia / Lukukerrat Uusin viesti
xx
K1200S Turbo

Aloittaja Repa

29 Vastauksia
15064 Lukukerrat
Uusin viesti 17.05.10 - klo:22:38
Repa
xx
K1200S jousitus

Aloittaja akkep

29 Vastauksia
16714 Lukukerrat
Uusin viesti 23.08.11 - klo:21:41
MotoAuto
xx
K1200S peräöljy

Aloittaja mp71

21 Vastauksia
15092 Lukukerrat
Uusin viesti 21.05.10 - klo:16:41
mototollo
xx
K1200S ajettavuus

Aloittaja zext

13 Vastauksia
16141 Lukukerrat
Uusin viesti 14.10.16 - klo:20:32
hidas57
 

TinyPortal © 2005-2018