*

Uudet viestit

BMW-tori

Ostetaan BMW K1200 satula

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 18/02/2019
Kommentit (0)
Bakup


Hinta: 200.00 EUR
Päiväys: 22/01/2019
Kommentit (0)
Myydään Kappa 46L laukku selkänojalla hinta 60e


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 18/01/2019
Kommentit (0)
Hyvä käytettyjen osien toimittaja ulkomailta

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 06/11/2018
Kommentit (0)
Atlantis- asu


Hinta: 750.00 EUR
Päiväys: 21/07/2018
Kommentit (0)
Remus tai Agrapovic

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 14/05/2018
Kommentit (0)
S1000XR jarry ja kytkinkahva


Hinta: 20.00 EUR
Päiväys: 23/04/2018
Kommentit (0)

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
K1200GT & K1300GT/K1200RS & K1100RS / Vs: K1200 GT -07 jäähdytysneste
« Uusin viesti ► bin laden 23.04.19 - klo:16:23 »
vihreää
2
K1200GT & K1300GT/K1200RS & K1100RS / Vs: K1200 GT -07 jäähdytysneste
« Uusin viesti ► Jussipolo 22.04.19 - klo:21:15 »
Hei. Mulla on K1200S -05 pyörääni huolto cd. Etsin kohdan jäähdytysneste.

Nitrite-free long-life antifreeze and corrosion inhibitor

Väristä ei puhuta mitään. Mutta 50/50 % seos.

En tiedä auttaako tuo sinua. Väriä en itsekään tiedä. Kysy BMW huollosta, kyllä ne kertoo.
Itse vaihdattanut nesteet huollossa eikä ole tarvinnut lisätä.
3
No nyt pääsee huoletta reissuun. Itse vaihdan uudet renkaat niin sitten vaan Eurooppaan kruisailee kesäkuun lopussa...
4
Viat & Huollot / Vs: 1200GT surullinen tarina ABS:stä
« Uusin viesti ► Rex100 22.04.19 - klo:19:29 »
Joo ABS moottorissa oli vika. Oli helppo löytää, vasemman puolen kate pois, niin ABS yksikkö on edessä kuin tarjottimella. Ei tarvi ottaa tankkia tai purkaa muutenkaan, katetta lukuunottamatta. Lähetin yksikön Sercap Huoltopalvelut Oy:lle korjattavaksi. Tuli takaisin viikossa ja maksoi pari sataa. Ruuvasin takaisin kiinni. Tässä mallissa ei ole erillisiä ilmausruuveja ABS yksikössä, vaan ilmaus suoraan kahvalta renkaalle (ja polkimelta renkaalle). Ei paha homma ollenkaan.
5
K1200GT & K1300GT/K1200RS & K1100RS / K1200 GT -07 jäähdytysneste
« Uusin viesti ► Rex100 22.04.19 - klo:19:22 »
Nyt on katteet lattialla ja nyt näkyy hyvin jäähdytysneste säiliö. Mutta nestettä ei näy ?
Pitäis varmaan jotain lisätä. Moottori ei kylläkään ylikuumene, mutta kuumanakaan ei säilössä näy nestepintaa. Luin jostain että jos nestettä lisää, niin saman väristä kuin entinen, mutta kun ei näy minkäväristä se on.
Osaako joku neuvoa ?
6
K1200R & K1300R / Vs: Paljonko orggis kytkin kestää kilsoja? K1300R 2010
« Uusin viesti ► APL 22.04.19 - klo:10:28 »
Kiitos kommenteista!

Tsekkaan nesteet.

Tietääkseni hänellä ei ole kierretty rataa, joten mainitsemanne yli 100 000 kilsan ajosuoritteet pitäisi olla kytkimelle ok. Itsekin ajanut nämä kilsat aina matkalla jonnekin 😁

Etusen laakeri laitettiin jo viime kaudella Jyskässä (Nurmelle kiitos hienosta palvelusta!) Takalaakeri, olikohan -17.

/pete
7
Minun k1200s pyörään uusittiin kytkin ja kytkin kori myös 120000 km kohdalla. Ei luistanut, kytkin korin jouset  narisi. Kun oli tuo iso huolto niin samalla uusittiin. Kyllä minun mielestäni aika pitkään kestää matka ajossa. Varmaan liki 200000 km. Kannattaa noilla kilsoilla uusia perän laakerit myös. Ja etupyörän laakerit.
8
Minun pyörääni vaihdettiin kytkinpakka 120000 km huollossa.
Ensioireet tulivat 240 km/h vauhdissa, kun kytkin alkoi luistaa.
Varmuudenvuoksi vaihdettiin nokkaketju samalla.
Kannattaa tarkistaa, ettei kytkinnestettä ole liikaa. Budapestin Bemarin huollossa imaisivat liiat pois, niin pääsin reissusta ajamalla kotiin.

Jostain syystä kuvia ei pysty lisäämään?
Liite:
Rajoitukset: korkeintaan 20 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 100000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 50000KB???
9
K1200R & K1300R / Paljonko orggis kytkin kestää kilsoja? K1300R 2010
« Uusin viesti ► APL 15.04.19 - klo:21:03 »
Mikä olisi noin suunnilleen kilometritolpan luku, jossa tuo toista tonnia kustantava kruunu+levypakka alkaa luistamaan? Omassa koossa on pian 70 000 täynnä ja hieman jännittää lähteä -19 kauteen rajoja rikkomaan. Olisi kurjaa todeta etelä-Eurooppalaisessa pittoreskissä, jotta liikkeelle pääsy vaatii reippaan alamäen.. jos kytkin ei irroita.

Vielä tuntuu toimivan ok, mutta mutta, aivan kuin olisi tarkka korva erottanut jonkin narahduksen eräästä risteyksestä pykälää vaihtaessani. Vaikka laitteeseen on asennettu qshifteri retrona joskus 2010-11 (Peter voi tarkentaa, jos sattuu näkemään viestini) olen käyttänyt välillä kytkintä silti ajatellen säästää askia. Shifteri pelaa paremmin mielestäni yli 5000 rpm:n ja alle tuon vaihtelen usein kytkimen kanssa. Alaspäinhän tuo ei edes toimi, ainoastaa isompaan päin.

Kiitos kommenteista!
10
No näin oli että nähtiin. Hidaskin oli paikallisena foorumilaisena näyttelyssä. Nähtiin kyllä sunnuntainakin kahveella ajoreissullakin. Paljon oli porukkaa liikkeellä viikonloppuna näyttelyssä. Keli oli suotuisa. Jmk mc sivuilla näkyy kuvia ja juutubessakin varmasti löytyy videoitakin.

Kunhan lumet sulaa niin jatketaan ajoja. Nyt on jo 200 kilsaa ajeltu ja hyväsltä tuntuu, varsinkin Laserin putken vaihdon jälkeen.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10

TinyPortal © 2005-2018