BMW Sportbikes Finland

Sporttipyörät => K1200S & K1300S => Viat & Huollot => Aiheen aloitti: hopeanuoli59 - 16.02.13 - klo:15:31

Otsikko: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: hopeanuoli59 - 16.02.13 - klo:15:31
Syysreisulla ajoin terävään pattiin jonka jälkeen jousitus meni selkeäsi huonommaksi, tuntui että iskut tulee selvästi läpi. Tää esa systeemi ei ole kovin edullinen systeemi joten uuden ostaminen ei ollut se ensimmäinen vaihtoehto. Iskari irti ja Esa Portaankorvan juttusille että mitä asialle voitaisiin tehdä sanoi että jätä tänne niin kattellaan, soitteli jo suraavana päivänä että iskari huolettu voi noutaa. Terävässä iskussa saattaa kaasua karata öjyn puolelle jonka jälkeen se ei enää oikein skulaa. Nyt sitten odotellaan  airrev . Jos tarvetta huoltaa pyöräsi vaimennus niin Soittele Esalle.
Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: atomic - 16.02.13 - klo:15:40
E.Portaankorva on ammattimies !
Hånta aika huollatin pyörän hänellä.
Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: spk_1978 - 16.02.13 - klo:17:37
KR:n iskareiden huoltoa funannut itsekin.
Tekeekö BMW-huolto niille mitään vai onko nekin "huoltovapaita" ja näin ollen erikoismiesten hommia?

Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: Bem-Ari - 16.02.13 - klo:19:40
Hiukan sivuaa aihetta.
1300 S:n vuotava etuiskari (ESA) on parhaillaan Kallio Racingilla huollossa.Pelaavat noiden WP:n tuotteiden kanssa muutenkin.
Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: Bozze - 17.02.13 - klo:13:40
Tekeekö BMW-huolto niille mitään vai onko nekin "huoltovapaita" ja näin ollen erikoismiesten hommia?

Mutulla : vaihtoehto b)
Eikä taida rajoittua pelkästään BMW:n merkkihuoltoon. Mitä nyt kyselin tuossa vuosia takaperin silloiseen Suzukiin iskarihuoltoa niin merkkihuollossa tekivät lähinnä stefojen ja öljyjen vaihtoa keulaputkiin.
Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: hopeanuoli59 - 17.02.13 - klo:16:58
E.Portaankorva on ammattimies !
Hånta aika huollatin pyörän hänellä.
Taitaa se Esa tietynlainen guru olla noissa hommissa, palkintojakin on kertynyt. Kertoi että kelkan takaiskari on yleensä huoltoa vailla kun 3000km on taulussa, taitaa se pärrässäkin olla ajankohtainen kun 50tkm on täynnä, öljy siellä iskarissa ei yleensä hyvältä näytä, taitaa ominaisuudet myös olla niin ja näin
Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: trghunters - 06.11.19 - klo:05:26
Bmw k 1300 gt iskarit voi huoltaa,ja on tosi halpa uusiin nähden .Jarkko Honkanen   pieksämäeltä hoiti minun  pyörän iskarit ja  oli edullinen uusiin nähden.SUOSITTELEN
Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: hopeanuoli59 - 08.11.19 - klo:13:50
Bmw k 1300 gt iskarit voi huoltaa,ja on tosi halpa uusiin nähden .Jarkko Honkanen   pieksämäeltä hoiti minun  pyörän iskarit ja  oli edullinen uusiin nähden.SUOSITTELEN
Saitko myös etuiskarin huollettua, sehän ei taida olla avattavaa mallia?
Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: hidas57 - 10.11.19 - klo:14:07
Oma etuiskari on huollettu Honkasella. Iskari muokataan huollettavaksi.
Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: trghunters - 11.11.19 - klo:16:50
Oma etuiskari on huollettu Honkasella. Iskari muokataan huollettavaksi.
[/quote



 Joo keväällä takaiskari,nyt syksyllä etuiskari,on uudet eväät muokattu kaikki kunnossa]
Otsikko: Vs: ESA takaiskarin huolto.
Kirjoitti: trghunters - 11.11.19 - klo:16:54
 tuohon vilä ,että kummatkin pallot kannattaa vaihtaa samalla ,kun etuiskarin huoltaa .Saksasta sai ne 50 ekua kpl,suomessa jotain muuta !!!!!