Kirjoittaja Aihe: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012  (Luettu 6227 kertaa)

Poissa Raaseri

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 122
  • 998s FE, SX-F 350
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #15 : 01.11.11 - klo:15:29 »
Olen kokemusperäisesti absoluuttisen samaa mieltä, ennakkoon maksut. Toki jos foorumin kassassa on mahdollisuus ottaa takkiin järjestelyissä, siitä vaan säätövara auki. Mutta mitä enemmän järjestäjä jättää säätöjä, sitä enemmän se kertautuu potenssiin nostettuna työnä, kun viimeisinä iltoina mattijamaijamyöhäiset mailaa ja soittaa. Ja ovat närkästyneitä sinuun koska et kiireen keskellä palvelekaan vapaaehtoistyöläisenä enää 110% asenteella, vaan haluaisit keskittyä vähän omiinkin ajohommiin.

Takaraja vaikka 1.5.12 ja siitä portti kiinni. Itse lasken niin että onnistunut ratapäivä maksaa 60€ ratamaksuna, 150€ renkaina, 50€ bensana, 100€ dieselinä, 50€ majoituksia + muonia... Ihan helposti maksan sen 60€ ennakkoon ja jätän käyttämättä jos ihan ämmiä ja äkeitä sataa taivaalta. Jotkut lottoaa viikoittain 20€ saamatta voittoa. Sään suhteen kesäkuussa on lottoa paremmat todennäköisyydet.

PS. PRKL itse olen vissiin juurikin tuon viikonlopun reissussa.
« Viimeksi muokattu: 01.11.11 - klo:15:31 kirjoittanut Raaseri »

Poissa TommoKe

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 123
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #16 : 12.11.11 - klo:18:10 »
Nuin, alustavasti näyttäisi työ antavan myöden tona vkl. Eli minut voi laskea mukaan.
-Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän-

Carbon

  • Vieras
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #17 : 12.11.11 - klo:21:22 »

     Ei huonosti lainkaan nuo ilmoittautumiset ! Nyt on jo 17 henk tulossa ajelemaan hali_peukku
6 viikon päästä jo alkaa päivä pidentyä, niin eikö varmasti lista pidenny. Ulkopuolisia on ennenkin saanut ottaa, ja niin varmaan tänäkin vuonna ?
Mulla olis pari kaveria tulossa.
Tuo oli hyvä tuo Raaserin kirjoitus ensinnäkin siitä että sitä rahaa palaa muuhunkin kuin pelkästään ratamaksuun ja jos se vaikka jää käyttämättä esim huonon ilman
tai oman henk koht asian vuoksi niin se ei oo niin iso juttu !
1.5.2012 vois myös olla viimeinen ilmoittautumis/maksupäivä. Kyllähän noita "myöhästyneitä" tulee vielä jälkeen 1.5 ja tulee varmaan suoraan radallekin että "saako ajaa, ku kaveri sano että tänne pääsee ". Otetaan varmaan mukaan jos ja jos. Pyritään nyt kumminkin...

Mites se toinen ratapäivä tai vkl 2012 ? Onko mitään ajatuksia ?

Poissa app

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 502
  • S1000RR
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #18 : 12.11.11 - klo:21:28 »
Toinen vaikka Kemoraan? Ja mielellään tuplana, niin matkustaminen pidempääkin kannattaa.

Carbon

  • Vieras
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #19 : 10.12.11 - klo:19:41 »
         Kuume nouseeee.... withstupid

« Viimeksi muokattu: 11.12.11 - klo:09:00 kirjoittanut Carbon »

Poissa Mike

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 7
  • s1000rr
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #20 : 29.12.11 - klo:12:39 »
Moi kaikille, yritän tulla ja mahdollisesti opastaa halukkaita pari settiä rata-ajoa, jos ns. nopeaa treeniä haluaa...t. Mike
Mike

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #21 : 29.12.11 - klo:13:34 »
Moi kaikille, yritän tulla ja mahdollisesti opastaa halukkaita pari settiä rata-ajoa, jos ns. nopeaa treeniä haluaa...t. Mike

Loistavaa, hienoo...taatusti kelpaa treenit, kiitosta vaan jo etukäteen. bowdown

Ei sitten liian nopeaa settiä pliis.. :grin:

Poissa app

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 502
  • S1000RR
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #22 : 29.12.11 - klo:14:55 »

Ei sitten liian nopeaa settiä pliis.. :grin:

Joo, mieluummin sellaisia kiihtyviä hidas, keski, nopea settiä.  Me ei sitten roikuta enää perässä viimeisillä kierroksilla. Me woorumilaiset kun olemme kohteliaan sorttista väkeä  innocent

Poissa Mike

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 7
  • s1000rr
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #23 : 29.12.11 - klo:16:02 »
Jep, ohjausta ja vinkkeja ajamiseen tietenkin tarpeenmukaan, mutta ei koko päivää. Yritän nykyään nauttia höntsäilystä itsekin. Olen aika monta kurssia kaarreajosta pitänyt menneinä vuosina. Toki sellainen kurssi on sitten toinen asia ja senkin järjestäminen (korvausta vastaan vain valitettavasti) on sovittavissa. Minulla on EAK (ennakoivan ajon kouluttaja, Liikenneturva) -kurssi myös käytynä eli vakuutusasiat monen vak.yhtiön kohdalla paremmassa kunnossa osallistujilla. Mutta palataan kesemmällä jos kiinostuneita riittää. Kiitos ja palataan asiaan!
« Viimeksi muokattu: 29.12.11 - klo:16:04 kirjoittanut Mike »
Mike

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #24 : 29.12.11 - klo:23:26 »
Jep, ohjausta ja vinkkeja ajamiseen tietenkin tarpeenmukaan, mutta ei koko päivää. Yritän nykyään nauttia höntsäilystä itsekin. Olen aika monta kurssia kaarreajosta pitänyt menneinä vuosina. Toki sellainen kurssi on sitten toinen asia ja senkin järjestäminen (korvausta vastaan vain valitettavasti) on sovittavissa. Minulla on EAK (ennakoivan ajon kouluttaja, Liikenneturva) -kurssi myös käytynä eli vakuutusasiat monen vak.yhtiön kohdalla paremmassa kunnossa osallistujilla. Mutta palataan kesemmällä jos kiinostuneita riittää. Kiitos ja palataan asiaan!

Oon kyllä sen verta utelias, et olis kiva tietää vähän sun taustoista. shakehands

Jos vain kehtaat joskus raapustaa TÄNNE tarinaa...uskon että muitakin kiinnostais.

Carbon

  • Vieras
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #25 : 05.04.12 - klo:21:04 »
Se on sitten niin että 2012 eka ratapäivä tai päivät ovat Jurvassa !! hesse_yahoo
La 2.6 klo 13 - 21, jatkuu su klo 9 - 16. Läheinen mökkikylä on myös meidän käytössä. Tässä vaiheessa vielä valit ei ole radan hintaa tiedossa, yritän sen kaivaa mahd pian. Mökkiyö ilta-aamupala on n. 30e. Laitan tähän alle ilmoittautuneet, ja sitten vielä  hali_peukku perään kun on maksanut. Yöpyminen =  hesse_biggrin
Yövytkö yhden vai kaksi tai et ollenkaan ym. Tuleeko siippa tai kaveri mukaan. Eihän tässä vaiheessa voi vielä tietää pääseekö, onko hengissäkään, mutta jos kuvittelet tulevasi niin laita nimesi mulle, koska henkilömäärä vaikuttaa ratamaksuun / nuppi.
Eli, mulle nyt yv, laitan tilinro ja hintaa myöh.

                                                           hesse_hellou

                                                            Tuija       hesse_biggrin
                                                            Carbon   hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            jarZa      hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            JTK         hesse_biggrin hesse_biggrin       
                                                            veetee    hesse_biggrin
                                                            Bozze + Veli
                                                            spk_1978  hesse_biggrin
                                                            DrPain     hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            tonibergholm   hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            app          hesse_biggrin
                                                            keke        hesse_biggrin
                                                            tjr             hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            HP + HP2  hesse_biggrin
                                                            pekkaärrä  hesse_biggrin
                                                            Timppa       hesse_biggrin
                                                            TommoKe    hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            Hidas 57
                                                            Entelodontti   hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            Kettuuu + vaimo

               Mulle tipahtaa lähipäivinä Botnian lasku !? Porukkaa on vielä huolestuttavan vähän ! Koittakaas ryhdistäytyä ja laittaa yksäriä mulle.
 Sovimme myös jo niin että 1.5.2012 on ilmoitukset tehtävä ja varsinkin maksettava ! Sehän oli 65e / ajopäivä. Laittaa saa mun tilille 570095-224491.
Laittakaa ihmeessä yksäriä vielä kun olette maksanut. Laitan sitten peukun nimen perään.
Muutenkin keskustelua aiheesta vois jo alkaa viritellä. Majoituksesta ym on varmasti kysyttävää..

              Ylös sieltä sohvalta, kevät tulee ens viikolla  bmw_yllapito bmw_yllapito

Poissa veetee

  • HP
  • *
  • Viestejä: 340
  • Z 1000 SX Blue
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #26 : 05.04.12 - klo:23:49 »
Se on sitten niin että 2012 eka ratapäivä tai päivät ovat Jurvassa !! hesse_yahoo
La 2.6 klo 13 - 21, jatkuu su klo 9 - 16. Läheinen mökkikylä on myös meidän käytössä. Tässä vaiheessa vielä valit ei ole radan hintaa tiedossa, yritän sen kaivaa mahd pian. Mökkiyö ilta-aamupala on n. 30e. Laitan tähän alle ilmoittautuneet, ja sitten vielä  hali_peukku perään kun on maksanut. Yöpyminen =  hesse_biggrin
Yövytkö yhden vai kaksi tai et ollenkaan ym. Tuleeko siippa tai kaveri mukaan. Eihän tässä vaiheessa voi vielä tietää pääseekö, onko hengissäkään, mutta jos kuvittelet tulevasi niin laita nimesi mulle, koska henkilömäärä vaikuttaa ratamaksuun / nuppi.
Eli, mulle nyt yv, laitan tilinro ja hintaa myöh.

                                                           hesse_hellou


                                                            Tuija       hesse_biggrin
                                                            Carbon   hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            jarZa      hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            JTK         hesse_biggrin hesse_biggrin       
                                                            veetee    hesse_biggrin  airrev
                                                            Bozze + Veli
                                                            spk_1978  hesse_biggrin
                                                            DrPain     hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            tonibergholm   hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            app          hesse_biggrin
                                                            keke        hesse_biggrin
                                                            tjr             hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            HP + HP2  hesse_biggrin
                                                            pekkaärrä  hesse_biggrin
                                                            Timppa       hesse_biggrin
                                                            TommoKe    hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            Hidas 57
                                                            Entelodontti   hesse_biggrin hesse_biggrin
                                                            Kettuuu + vaimo

               Mulle tipahtaa lähipäivinä Botnian lasku !? Porukkaa on vielä huolestuttavan vähän ! Koittakaas ryhdistäytyä ja laittaa yksäriä mulle.
 Sovimme myös jo niin että 1.5.2012 on ilmoitukset tehtävä ja varsinkin maksettava ! Sehän oli 65e / ajopäivä. Laittaa saa mun tilille 570095-224491.
Laittakaa ihmeessä yksäriä vielä kun olette maksanut. Laitan sitten peukun nimen perään.
Muutenkin keskustelua aiheesta vois jo alkaa viritellä. Majoituksesta ym on varmasti kysyttävää..

              Ylös sieltä sohvalta, kevät tulee ens viikolla  bmw_yllapito bmw_yllapito


Hei. Miksei tätä Jurvan maksua voi suorittaa tuolla etusivulla olevalla Pro -jäsenet ja ratamaksut osiossa?
Jos olet kaavaillut ratapäivän hinnaksi 65,- ja yöpymiset 30,- niin heitä se tilinumero esiin samanlailla kuin Kemoran Ducati tapahtumaan ilmoittautuessa tehdään.

Ps. Terveisiä myös Jarskalle, että olisi kiva saada jossain vaiheessa kooste minkä verran ja ketä noihin Ducati päiville on tulossa. Itse olen leveine ajolinjoineni mukana pe 13.7   airrev
Vauhti korjaa virheet.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #27 : 06.04.12 - klo:00:52 »
Hei. Miksei tätä Jurvan maksua voi suorittaa tuolla etusivulla olevalla Pro -jäsenet ja ratamaksut osiossa?
Jos olet kaavaillut ratapäivän hinnaksi 65,- ja yöpymiset 30,- niin heitä se tilinumero esiin samanlailla kuin Kemoran Ducati tapahtumaan ilmoittautuessa tehdään.

Ps. Terveisiä myös Jarskalle, että olisi kiva saada jossain vaiheessa kooste minkä verran ja ketä noihin Ducati päiville on tulossa. Itse olen leveine ajolinjoineni mukana pe 13.7   airrev

Ei onnistu maksaa etusivun kautta kun Carbon järjestää tän homman ja kerää rahat, en mie.
Juu, laittelen jossain vaiheessa listaa Ducati ratapäivien osalta, ei siellä vielä ruuhkaa ole.

Carbon

  • Vieras
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #28 : 06.04.12 - klo:13:20 »
 Sen verran vielä tarkennusta että majoitukset, kun eivät ole niin varmoja että 1, 2 vai kolme yötä, maksetaan mökkikylään.
Saajaksi ratamaksuun voi laittaa vaikka Esa "von" Elo, tai kotoisesti Carbon. En tuota "von" sanaa käytä kun on muutenkin niin pitkä nimi....
Kyselin jo Ambulanssia varmuudeksi. Radalla on oma lanssi, mitä voi vuokrata, edellyttäen että omasta porukasta on ea väkeä.
Vuokralanssia saa ajaa ilman hälyjä mutta hälyjen kanssa ehkä ei ? Onko jollain tietoa?
Laitoin myös tarjouspyynnön yksityiselle ja kyselen vielä muitakin vaihtoehtoja. Lisämaksuja ei pitäisi tulla...
Jos maksaneita jää alle 25/pv lanssia ei tule tai sitten jokin lisämaksu jos se halutaan... hesse_hellou

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: JURVAN RATAVKL 2.- 3.6 2012
« Vastaus #29 : 07.04.12 - klo:15:41 »
Nöh, siirrellääs ohjeet tähän.

Se on sitten niin että 2012 eka ratapäivä tai päivät ovat Jurvassa !! hesse_yahoo
La 2.6 klo 13 - 21, jatkuu su klo 9 - 16. Läheinen mökkikylä on myös meidän käytössä. ... Mökkiyö ilta-aamupala on n. 30e. Laitan tähän alle ilmoittautuneet, ja sitten vielä  hali_peukku perään kun on maksanut. Yöpyminen =  hesse_biggrin
Yövytkö yhden vai kaksi tai et ollenkaan ym. Tuleeko siippa tai kaveri mukaan. Eihän tässä vaiheessa voi vielä tietää pääseekö, onko hengissäkään, mutta jos kuvittelet tulevasi niin laita nimesi mulle, koska henkilömäärä vaikuttaa ratamaksuun / nuppi.
...

Sen verran vielä tarkennusta että majoitukset, kun eivät ole niin varmoja että 1, 2 vai kolme yötä, maksetaan mökkikylään.
Saajaksi ratamaksuun voi laittaa vaikka Esa "von" Elo, tai kotoisesti Carbon. En tuota "von" sanaa käytä kun on muutenkin niin pitkä nimi....
Mulle tipahtaa lähipäivinä Botnian lasku !? Porukkaa on vielä huolestuttavan vähän ! Koittakaas ryhdistäytyä ja laittaa yksäriä mulle.
Sovimme myös jo niin että 1.5.2012 on ilmoitukset tehtävä ja varsinkin maksettava ! Sehän oli 65e / ajopäivä. Laittaa saa mun tilille 570095-224491.
Laittakaa ihmeessä yksäriä vielä kun olette maksanut. Laitan sitten peukun nimen perään.
...
Jos maksaneita jää alle 25/pv lanssia ei tule tai sitten jokin lisämaksu jos se halutaan... hesse_hellou

Tähän loppuun vielä Raaserin hieno kommentti, josta selviää vallan pirun hyvin MIKSI niitä ratamaksuja pyydellään vaikka lumi on maassa. Noin se vaan menee, aina pitää jonkun maksaa. Ratamaksu on reilumpi maksaa kimpassa ennakkoon kuin maksattaa koko setti kaverilla?


Olen kokemusperäisesti absoluuttisen samaa mieltä, ennakkoon maksut. Toki jos foorumin kassassa on mahdollisuus ottaa takkiin järjestelyissä, siitä vaan säätövara auki. Mutta mitä enemmän järjestäjä jättää säätöjä, sitä enemmän se kertautuu potenssiin nostettuna työnä, kun viimeisinä iltoina mattijamaijamyöhäiset mailaa ja soittaa. Ja ovat närkästyneitä sinuun koska et kiireen keskellä palvelekaan vapaaehtoistyöläisenä enää 110% asenteella, vaan haluaisit keskittyä vähän omiinkin ajohommiin.

Takaraja vaikka 1.5.12 ja siitä portti kiinni. Itse lasken niin että onnistunut ratapäivä maksaa 60€ ratamaksuna, 150€ renkaina, 50€ bensana, 100€ dieselinä, 50€ majoituksia + muonia... Ihan helposti maksan sen 60€ ennakkoon ja jätän käyttämättä jos ihan ämmiä ja äkeitä sataa taivaalta. Jotkut lottoaa viikoittain 20€ saamatta voittoa. Sään suhteen kesäkuussa on lottoa paremmat todennäköisyydet.
..
« Viimeksi muokattu: 04.06.12 - klo:11:01 kirjoittanut JTK »
Quot homines, tot sententiae.

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal