Kirjoittaja Aihe: k1300s--etuiskari  (Luettu 13445 kertaa)

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 31
  • Liittynyt: Loka 2009
  • Viestejä: 2344
  • Viestieni tykkäämiset: 338
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 13:08
  • K1200R Sport -07
  • Kuvat
Vs: k1300s--etuiskari
« Vastaus #15 : 20.08.15 - klo:07:46 »
Googletin huoltopaikkoja vähän lähempää, ja tässä yksi:

MP-Huolto Jarkko Honkanen
Ratakatu 31
76100 Pieksämäki

Kirjoitti näin:
Takaiskari on tuttu. Olen korjannut/huoltanut. BMW:ltä ei ilmeisesti saa huoltoa, eikä huolto-ohjeita. Käsittääkseni ainoastaan uuden iskarin myyvät.
Keulaa en ole huoltanut, mutta ei pitäisi olla ongelma.
Iskareiden sähköiset asetukset minimiin. Sen jälkeen liittimet irti ja iskarit irti.
Huolto maksaa n. 250euroa + mahdollisesti tarvittavat varaosat ja tarvukkeet, sekä keulaöljy.


Väittipä Jarkko vielä, että BMW:llä on WP:n kanssa sopimus, jonka mukaan WP ei saa antaa huoltotietoja eteenpäin. Tarkoitus lienee vain myydä uutta (kallista) osaa.

Poissa ducati851

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2011
  • Viestejä: 32
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:27.07.17 - klo:21:23
  • Kuvat
Vs: k1300s--etuiskari
« Vastaus #16 : 20.08.15 - klo:11:25 »
WP on toimittanut linjan jossa nää iskarit tehdään bemariin,siks näihin ei saa osia itävallasta wp tehtailta.Tää Ari on ollu siellä sillon ku tää valmistuslinja on koottu,nii ties kertoo.Tää etuiskari on silleen kinkkisempi ku siinä ei oo sitä kaasun täyttöventtiiliä ollenkaan.

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 31
  • Liittynyt: Loka 2009
  • Viestejä: 2344
  • Viestieni tykkäämiset: 338
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 13:08
  • K1200R Sport -07
  • Kuvat
Vs: k1300s--etuiskari
« Vastaus #17 : 20.08.15 - klo:12:19 »
Joo, muistelen kyllä jonkin putiikin tehneet tuohon etuiskariin modauksen, jolla lisätään tuo venttiili. Näillä palstoilla jossain siitä oli mainintaa.

Poissa hopeanuoli59

  • Sport
  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Loka 2010
  • Viestejä: 79
  • Viestieni tykkäämiset: 12
  • Ikä: 61
  • Paikkakunta: Oulu
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:18.01.21 - klo:13:51
  • K1300S -09
  • Kuvat
Vs: k1300s--etuiskari
« Vastaus #18 : 20.08.15 - klo:12:43 »
WP on toimittanut linjan jossa nää iskarit tehdään bemariin,siks näihin ei saa osia itävallasta wp tehtailta.Tää Ari on ollu siellä sillon ku tää valmistuslinja on koottu,nii ties kertoo.Tää etuiskari on silleen kinkkisempi ku siinä ei oo sitä kaasun täyttöventtiiliä ollenkaan.
Tuntuu tälläkin etuiskari vahän löysältä vaikka jousta olen vähän tiukentanut. Yhtä astetta tiukemmat vieterit jos saisi huollon yhteydessä niin saattaisi parantua. Takaiskari huollettiin pari vuotta sitten, parani mutta vähän sekin saisi tiukempi olla. Pitäisi käydä uutta pyörää testaamassa niin osisi verrata. Talven aikana pitäää syventyä asiaan

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 7
  • -Saadut: 9
  • Liittynyt: Syys 2009
  • Viestejä: 1019
  • Viestieni tykkäämiset: 224
  • Paikkakunta: Väylänvarressa
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:08.04.21 - klo:20:03
  • R1200GS LC Triple Black
  • Kuvat
Vs: k1300s--etuiskari
« Vastaus #19 : 20.08.15 - klo:12:52 »
Joo, muistelen kyllä jonkin putiikin tehneet tuohon etuiskariin modauksen, jolla lisätään tuo venttiili. Näillä palstoilla jossain siitä oli mainintaa.

Täällä
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 31
  • Liittynyt: Loka 2009
  • Viestejä: 2344
  • Viestieni tykkäämiset: 338
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 13:08
  • K1200R Sport -07
  • Kuvat
Vs: k1300s--etuiskari
« Vastaus #20 : 20.08.15 - klo:15:45 »
K13-sarjaan laittoivat jäykemmän alustan ainakin testien ja palstojen mukaan. Sakemannien mielestä kovuussäätö oli kova-kovempi-kovin.

Kaikkihan riippuu kuljetettavista massoista. Itse en ole täydessä lastissakaan kokenut alustaa löysäksi, kunhan vedän jäykkyyden maksimiin ja vaimennus tilanteen mukaan jokin niistä kolmesta.

Etujousenkin (ESA) perusjäykkyyttä voi säätää mekaanisesti, mutta helppoa se ei ole.

Poissa ducati851

  • Sport jr.
  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2011
  • Viestejä: 32
  • Viestieni tykkäämiset: 8
  • Paikalla:27.07.17 - klo:21:23
  • Kuvat
Vs: k1300s--etuiskari
« Vastaus #21 : 22.08.15 - klo:17:19 »
OK. Vielä pari juttua, joita voisi kokeilla. ESA:han ei toimi jos virrat ei ole päällä. Kun virta on päällä, ESA-vaimennusta vaihtaen (comfort-normal-sport) kun vähän odottaa, niin kuulee keulasta selvän äänen kun venttiilin asentoa muutetaan. Sitten kun virrat katkaisee, kuuluu sama ääni ja käsittääkseni venttiili ajetaan aina comfort-asentoon, jossa se on lepotilassa. Eli aika lotkö jos virta on pois. Mutta kun noita asentoja käy läpi virrat päällä odottaen aina välissä sen äänen, eli säätötapahtuman, niin eroa pitäisi olla. Tuolla nyt voisi todeta että yrittääkö se edes, eli kuuluuko ääni.

Eipä ollu ihme et ei paljoo muuttunu siel pälkäneen sällin huollos.
Kyllä hevosmies on hevosmies,vaihto muka tiivisteen.Laittanu saatana pari milliä pienemmän ja sit viä tempassu o-renkaan lisäksi ku ei ollu täyttäny sitä asennustilaa.Nehän tuli varmaan ennen paikalleen asennusta jo kaasut pihalle ja öljyt alkop tihkuun parisadan kilsan jälkeen.Oli viimonen remppa RM.heinon suositteleman racing kaukosen pajas.
Vittu mikä pelle...

Vittu......
tää menee ihan pelleilyksi tää iskarihomma.
viimeviikol sen vei korjattavaks ja viä on reisus,kuulemma nii vaikee se nippa laittaa siihen yläpäähän.Olivat hitsannu ja sit kuitenki vuotanu ja taas homma uusiks,ei voi ymmärtää....

Nyt on iskari sit paikoillaan ja kyllä sen eron huomaa heti paikallaankin pumpatessa.190 egee makso toi nipan laitto ja huolto.Ja eikun baanalle kokeilemaan.......

 

Uusimmat viestit

Nokkaketjun kiristin kirjoitti hidas57
04.04.21 - klo:12:44

K1200R lämmöt nousee? kirjoitti mp71
31.03.21 - klo:11:54

BMW MOTORRAD DAYS 5.-7.7.19 kirjoitti Paavo Amerikka
22.03.21 - klo:19:09

Bmw r1150 rt käynnistys ongelma kirjoitti mchuurre
22.03.21 - klo:08:46

K1300s öljymäärä kirjoitti Bemujammu
14.03.21 - klo:19:42

Etukatteen erot K1200S ja K1300S kirjoitti mp71
25.02.21 - klo:12:33

K1200S Kytkinlevyjen vaihto kirjoitti zzhot
21.02.21 - klo:13:20

Ajovalo propleema? - apuwa kirjoitti Jussipolo
21.01.21 - klo:18:42

500000 km Ässällä kirjoitti Jussipolo
28.10.20 - klo:12:24

Kytkinkori kirjoitti TMy
22.10.20 - klo:23:09

Shifterin kaapelin liitäntä kirjoitti Bemujammu
19.09.20 - klo:06:48

"RaateJutaus II" 25.-27.09.2020 Suomussalmi- Raate kirjoitti mchuurre
17.09.20 - klo:16:36

Shifteri kirjoitti atomic
13.09.20 - klo:22:06

Motoscan vs GS-911 kirjoitti Hammar
13.09.20 - klo:16:53

K1200R kytkimen korahtelu kirjoitti Moukari
13.09.20 - klo:11:53

Powered by EzPortal