Kirjoittaja Aihe: Garmin 660:sta häipyi monitoimirullaohjattavuus  (Luettu 3973 kertaa)

Poissa ärrä-ässä

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 2
  • K 1600 GT
Onko kukaan törmännyt tällaiseen? Joko 30:n huollon yhteydessä tai samoihin aikoihin tekemäni karttapäivityksen yhteydessä katosi monitoimirullalta yhteys naviin. Karttapäivityksen tein uuteen muistikorttiin, aikaisemman ollessa sisäisessä muistissa.

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: Garmin 660:sta häipyi monitoimirullaohjattavuus
« Vastaus #1 : 07.12.15 - klo:18:57 »
Mulla oli Vesipää gessu #1:n kanssa ongelmia. Pyörä hukkasi satunnaisen säännöllisesti navin, välillä pelas mutta yleensä ei. Lataus toimi aina mutta pyörä ei ollut yhteydessä naviin. Ts. navissa ei näkynyt polttoaineenmäärä, jäljellä oleva ajomatka, eikä monitoimirullakaan pelannut ...
Ensin epäiltiin vian olevan monitoimirullassa, joka vaihdettiin takuuna. Kun ongelmat jatkuivat, niin huolto esitti että vika onkin navissa...

Tämän "vika navissa" epäilyn sain kumoon foorumin nimim. "Eikunmasa" avulla. Kokeiltiin naveja ristiin, mun navi pelas hänen pyörässään mutta kumpikaan navi ei toiminut mun pyörässä.
(Ei toiminut = navi ei reagoinut monitoimirullaan eikä pyörän polttoainetiedot näkyneet navissa, navi itsessään toimi ja latautui ok).
Huoltoon piti toimittaa molempien pyörien rekisterinumerot "että voidaan kysyä tehtaalta ohjeita".
Tämän jälkeen vaihtoivat mun pyörään uuden telakan, jonka jälkeen homma toimi.

Tämän vuodatuksen pyörä oli siis gessu vm. 2013, mutta arvelisin että ominaisuudet  sähköpuolella ovat samoja.

OT.
Nykyisessä #2:ssa ei ole ollut mitään ongelmia, nappulat ja vipuset ovat toimineet virheettä jopa noin 1600 km.

EDIT: Nyt kun luin aiheenkin, niin täsmennän että kuvailemani probleemat liittyi Bemun Navigator IV:hen. Joka muistuttaa Zumo 660:stä mutta joku ero ohjelmassa lienee. (Yhteensopivuus bemun omaan älyyn?) Zumo 660 ei kait ole 100% BMW yhteensopiva, eli onko zumo todella totellut maagista monitoimirullaa?
« Viimeksi muokattu: 07.12.15 - klo:21:07 kirjoittanut JTK »
Quot homines, tot sententiae.

Poissa ärrä-ässä

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 2
  • K 1600 GT
Vs: Bmw Navigator IV:stä häipyi monitoimirullaohjattavuus
« Vastaus #2 : 07.12.15 - klo:21:24 »
Niin tai siis juuri se nelonenhan se on tämä minunkin versio tietysti. Jotain sen täytyy merkitä, että saattoi huollossa kadota tämä ominaisuus.

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal