Kirjoittaja Aihe: Huoltohinnat  (Luettu 5581 kertaa)

Poissa Jusa

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 17
Huoltohinnat
« : 26.08.10 - klo:13:13 »
Onko Bemarin huollot selvästi kalliimpia kuin ns. perusjapsin tai siis onko niissä jokin "the thing" mikä maksaisi?

En ole seurannut/katsellut hintoja, mutta tuossa tuttavien kesken tarinoitiin pyöristä, niin minä ja yksi toinen tuttavani ilmaisi kiinnostuksen K12/13R ja S:ää kohtaan, niin eräs tuttavistamme sanoi, että hänen tietääkseen niiden huolto on jotenkin poikkeuksellisen kallista?

Kertokaahan tyhmälle, jos niissä joku maksaa niin mikä? Tuskin se peräöljyn/öljyn vaihto on bemariin sen kalliimpaa kuin fjr:ään?
Etelä-Suomessa (PK-seutu) sekä muualla idemmässä ja pohjoisemmassa on eri hinnat korjauksissa ja huolloissa, mutta se, että onko ne muihin merkkeihin poikkeuksellisen kalliit on jääneet minulta huomaamatta joten valaiskaa.

Vai onko tuokin jotain propakandaa?
Tällä hetkellä pyörätön, myin edellisen pois...

Poissa Bozze

  • HP
  • *
  • Viestejä: 348
    • akerblom.fi
Vs: Huoltohinnat
« Vastaus #1 : 26.08.10 - klo:13:53 »
Kovin paljon vertailupohjaa minulla ei ole, mutta jos vrt. ed. Suzuki GSX 750 F:n merkkiliikkeessä suoritettuihin huoltoihin niin ei se bemari yhtään sen kalliimpi ole. Esim. kyseiseen Suzukiin maksoi iso huolto (venttiilit, tulpat, suodattimet, öljyt ym. tarkistukset) 490 euroa, olen antanut itselleni ymmärtää että samoissa lukemissa on myös bemarin isompi huolto.

Listahinta paikallisella BMW-huollolla 20 tkm huollolle (moottori- & peräöljyt + muut nesteet ym. tarkistukset) jonka teetin tuossa heinäkuussa oli muistaakseni 279 euroa, vastaava huolto Suzukille taisi olla merkkiliikkeessä n. 240 euroa.

Joten tuossa valossa en sanoisi että bemarin huoltaminen olisi mitenkään poikkeuksellisen kallista.

Poissa atomic

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • R1200GS LC Triple Black
Vs: Huoltohinnat
« Vastaus #2 : 26.08.10 - klo:13:55 »
Omat huolto hinnat seuraavanlaiset, 1. huolto tehty Luleåssa ja jälkimmäiset
Oulun EMC:llä. Huollot suunnilleen saman hintaisia ehkä halvempia kuin edelisessä
pyörässä, Honda VFR:ssä

1000 km huolto, 170 € sis. työ, suodatin, moottori ja peräöljy.
10000 km huolto, 157,86 € sis. työ, suodatin, öljyt.
20000 km huolto, 219,44 € sis. työ, suodatin, öljyt, jarruneste.
« Viimeksi muokattu: 26.08.10 - klo:13:57 kirjoittanut atomic »
"Vain eksymällä voi löytää jotain uutta"

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal