Kirjoittaja Aihe: K1300S 30v erikoismalli  (Luettu 35624 kertaa)

Poissa pro600

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 53
  • BMW K1300S
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #15 : 18.04.13 - klo:22:44 »
Pyörää odottaen....30v mallli tulossa.  hali_peukku

Poissa bin laden

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 475
  • BMW K1300s
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #16 : 19.04.13 - klo:09:03 »
Tuollainen juhlavuoden malli tuli sitten hankittua, eli K 16 GT vaihtui takaisin oikeaan moottoripyörään. Eilen ajelin ässän Lahdesta vantaalle ja jopas tuntui mahtavan mukavalta, taisi olla suu korvissa koko matkan  hesse_biggrin  

Noni-noni! Kyllähän tuon pitäisi maistuakin.  airrev

Itelläkin pyörii aatoksissa jonkinlainen päivitys, mutta ei tolla nykyiselläkään ole yhtään vastenmielistä ajaa. Alkaa vaan kilometrejä tulemaan. Ties vaikka joku pikkuvika viimein iskee.  :D
Ite aattelin kokeilla ässän kestävyyttä pitemmän päälle. Vasta 64 tonnia lasissa ja matka jatkuu. Luulis toista litraa kokoa olevan motin kestävän kilomeetrejä. Kestäähän nuo boxer mallitkin. airrev
Niin ja onnea Jockille uudesta pyörästä. Komee on.

Ajakaahan kaikki varovasti. Joensuussa kuoli tänään mp kuski.
Perussääntö: oleta että risteys kun risteys niin silmille tulee, Varoen!

Omaa näkyvyyttä voi parantaa halvalla ja helposti. Vaimo ajoi melkein yhden moottoripyörän päälle. Tilanteesta selvittiin säikähdyksellä. Keltaiset vanneteipit olivat kuulemma ainoa asia mitä hän eroitti. Harmaa moottoripyörä ja huono näkyvyys on paha yhdystelmä. Meilllä vaimo osti itse vanneteipit motonetistä meidän mopoon.

Ajoasentoon kannattaa panostaa: tilasin netistä omaan pyörään helibarsit ja säädettävät kahvat. Risteysaluetta lähestyssä 2 sormea lepää aina jarrukahvalla. 500.000 km takana, 2 kolaria ja monta kaatumista on opettanut.
« Viimeksi muokattu: 19.04.13 - klo:09:06 kirjoittanut bin laden »
Bin laden

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #17 : 19.04.13 - klo:10:46 »
Kyllä näkyvyys on tärkeä. Ja tämä 30v-malli onkin muuten näkyvimmästä päästä!

Se näissä nykypyörissä nyppii, että kovin ovat tummia kauttaaltaan, joku pieni osa voi olla värikkäämpi. Vanteet, moottori ja runko ovat aina mustia. Mustiin vanteisiin menee tietysti vanneteippiä paremmin kaupaksi kuin hopean värisiin, joista itse pidän. Ajovarusteissahan on aina suosittu tummia malleja, tunnustan itsekin.

No ei nuo väritkään aina auta. Ei vaan katsella tarpeeksi. Risteysalueella katseen tulisi käydä eri suunnissa useammin kuin kerran.

Poissa bin laden

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 475
  • BMW K1300s
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #18 : 20.04.13 - klo:12:29 »
Tuollainen juhlavuoden malli tuli sitten hankittua, eli K 16 GT vaihtui takaisin oikeaan moottoripyörään. Eilen ajelin ässän Lahdesta vantaalle ja jopas tuntui mahtavan mukavalta, taisi olla suu korvissa koko matkan  hesse_biggrin  
Ei jää kyllä pätkääkään ikävä GT:tä, vaikka mahtava matkapyörä onkin - ei vaan ollut minun pyörä. No, kaipa sekin oli kokeiltava ja eipä tuossa kokeilussa harmita kuin turhan kalliit kilometrit..

Olikos tähän nykyään saatavilla jotain lärpäkettä sinne rekisterikilven taakse? Nostaa näköjään kurat korkealle ja pahimmillaan matkustajan selkään, aivan kuten aiempi 12 ässäkin. Ihme juttu, ettei tuohon ole saatu parannusta aikaan..

http://www.louis.eu/_30de6cde08c01f0f6343e04f8d6a7a1402/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009699&typ_id=0508

huggeri vois olla vähän paremman näköinen, kun tuo lärpäke.
Bin laden

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #19 : 20.04.13 - klo:17:54 »
Eihän tuolla päämarkkina-alueilla ajeta kurassa, kuten täällä. Puhdas vesi ei niin hirveesti haittaa.

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #20 : 21.04.13 - klo:01:39 »
huggeri vois olla vähän paremman näköinen, kun tuo lärpäke.

Kannatetaan hali_peukku
Huggeri on tosi nätti, ihmeellistä ettei "juhlamallissa" moista ole.
HP:ssa vissiin on hiilarihuggeri?

There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa Bem-Ari

  • The spirit of adventure lives.
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1017
  • exK12S-06,13S-10,ZX14R-13,TT1200XRT -18,K13GT-09
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #21 : 21.04.13 - klo:09:11 »
Hiukan apua kuraantumiseen tulee sillä pienellä läystäkkeellä,jota myyvät lisävarusteena.
Tuotenumero 46627675424,kuvaa en nyt saanu siirrettyä,mutta tuolla maahantuojan lisävarustesivulla näkyy.
Hintaakin näytti olevan kokonaista 28 €.
Man cannot live on beer only.

Poissa mi16

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 245
  • K1300S HP 234
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #22 : 21.04.13 - klo:10:40 »
huggeri vois olla vähän paremman näköinen, kun tuo lärpäke.

Kannatetaan hali_peukku
Huggeri on tosi nätti, ihmeellistä ettei "juhlamallissa" moista ole.
HP:ssa vissiin on hiilarihuggeri?

Ei ole HP:ssa huggeria.

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #23 : 21.04.13 - klo:22:12 »
Hiukan apua kuraantumiseen tulee sillä pienellä läystäkkeellä,jota myyvät lisävarusteena.
Tuotenumero 46627675424,kuvaa en nyt saanu siirrettyä,mutta tuolla maahantuojan lisävarustesivulla näkyy.
Hintaakin näytti olevan kokonaista 28 €.

Jeps, jotain tuollaista ajattelinkin  hali_peukku  Onko kellään ja jos, niin auttaako yhtään?

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #24 : 22.04.13 - klo:13:21 »
Moi. Jos tämä on etu lokasuojan jatke, sellainen löytyy. Jos en olisi laittanut sitä väkevästi kiinni, poistaisin sen. Enpä tiedä auttaako kuraantumiseen, ainakin erittäin vaikea tutkia. Jos ajetaan hyvä pintaisia teitä, ei jatkoa varmaankaa tarvitse laittaa, mutta jos ajat huonopintaista tietä, silloin jatkon lisäämä paino aiheuttaa koko siiven takapäälle kovan heilumisen, jatko osuu renkaan reunoihin ja pitää voimakasta ääntelyä.     

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #25 : 22.04.13 - klo:14:19 »
Tässä haetaan suojaa takarenkaasta nousevalle kuralle. Pyörän taakse kun muodostuu imua, joka nostaa kuran erityisesti matkustajan selkään, ellei ole takalaukkua suojaamassa. Sen kanssakin vähän kuraantuu.

Miten tuo huggeri muuten auttaisi asiaa? Nähdäkseni kura nousee renkaan takaa imussa ylös.
« Viimeksi muokattu: 22.04.13 - klo:14:22 kirjoittanut hidas57 »

Poissa juke

  • HP
  • *
  • Viestejä: 250
  • BMW R1200GSA (LC)
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #26 : 22.04.13 - klo:20:02 »
Miten tuo huggeri muuten auttaisi asiaa? Nähdäkseni kura nousee renkaan takaa imussa ylös.

Juuri näin on, huggeri suojaa lähinnä jousitusta kuralta, pieltä ym. Itselläni on ässässä huggeri ja kyllä takalaukku kuraantuu, jos kuratielle eksyy.

Bem-Arin mainitsema roiskeläppä varmaan auttaa, en tosin ole livenä nähnyt. Lisävarustehinnastosta löytyy:
Takapyörän roiskeläppä 46 62 7 675 424        28.00
(+) Ruuvi 5x12 (tilaa 3 kpl) 07 12 9 904 988     1.75

Poissa Bem-Ari

  • The spirit of adventure lives.
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1017
  • exK12S-06,13S-10,ZX14R-13,TT1200XRT -18,K13GT-09
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #27 : 22.04.13 - klo:21:57 »


Jeps, jotain tuollaista ajattelinkin  hali_peukku  Onko kellään ja jos, niin auttaako yhtään?
[/quote]

Kyllä,autaa nimenomaan takaa ylösnousevaan kura/vesisuihkuun.
Itsellä jo toinen em. läystäkkeellä varustettu pyörä,suosittelen.Ulkonäkökin aika huomaamaton.
Man cannot live on beer only.

Poissa bin laden

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 475
  • BMW K1300s
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #28 : 07.05.13 - klo:15:19 »
Hiukan apua kuraantumiseen tulee sillä pienellä läystäkkeellä,jota myyvät lisävarusteena.
Tuotenumero 46627675424,kuvaa en nyt saanu siirrettyä,mutta tuolla maahantuojan lisävarustesivulla näkyy.
Hintaakin näytti olevan kokonaista 28 €.

oisko se ollut tämä?
Bin laden

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: K1300S 30v erikoismalli
« Vastaus #29 : 07.05.13 - klo:15:31 »
Rekisterikilpikin ulottuu alemmas kuin tuo, joten ei taida olla?

 

Uusimmat viestit

Mp-näyttely -24 kirjoitti Jussipolo
tänään kello 10:30

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal