BMW Sportbikes Finland

Sporttipyörät => HP2 & R1200S & R1100S/RS & R1150RS/R => Viat & Huollot => Aiheen aloitti: EsosRS - 29.08.11 - klo:20:37

Otsikko: Pätkii - i - i - i
Kirjoitti: EsosRS - 29.08.11 - klo:20:37
 horisko Nestori-iällä juuri hankittu ´Perttu´ (ostopäivän nimipäivän mukaan kastettu käyttönimi) vuosimallia -93 ja km-lukema hieman alle 74000.
Tänään kurkkasin laturin hihnan kuntoa ja ... kuvan mukaisessa kunnossa se oli/on. Siitä oitis tilaamaan pari kpl uusia - toinen varalle ainamatkaan. Kulkimen kokonaisuus vaikuttaa kyllälti semmoselta, että kilometrinäyttö pitänee paikkansa. Peli lienee ollut kohtuukäytöllä, mutta ... vaan niin kovin huolettomalla huollolla.
Otsikon käynnin pätkimistä esiintyy kaikilla alueilla. Sen huomaa parhaiten tasakaasulla. Tulpat -> ok. Venttiilivälykset -> ok. Mitähän kaikkea sitä tarttis alkaa tutkailemaan?  icon_rolleyes ashamed
Otsikko: Vs: Pätkii - i - i - i
Kirjoitti: EsosRS - 01.09.11 - klo:09:44
Kokeneemman boxerikäyttäjän neuvosta oitis vaarin ottaneena tarkastelin ilmamääräläppien toimintaa ja kas ... tyhjäkäyntiasentoon palautus antoi selvästi kuultavan klonksauksen vain toisesta kurkusta  hesse_blink.
Tarkempi tarkastelu peilin avulla altapäin ilmensi, että kaasuvaijerin pään nippeli ei ollutkaan kolosessaan niin kuin pitäisi, vaan hieman vinossa asennossa -> asentajalle knuppel2. Tästä aiheutuikin moinen seikka, että toinen ilmaläppä oli koko ajan hitusen enemmän auki kuin toinen  idea3.
Vaijerin pään asennon korjaus ja koeajolenkki tuotti tulokseksi sen, että ... pät-ki-mi-nen jäi pihaan ja ... vaiva oli näin tohtoroitu hesse_yahoo.

Sitten kun vielä paikallisen mp-huollon ammatti-feminiini-asentajan toimesta voideltiin vaijerit + putsattiin kaasukahvan sisäkalut + uusittiin kaikki öljyt ja jarrunesteet + ehjät kumitutit imuputkien synkronointipiippujen päähän + yms. tarpeellista, niin ... johan kelpaa ukon körötellä  03Biker  BMWsmile.
Otsikko: Vs: Pätkii - i - i - i
Kirjoitti: Jussipolo - 01.09.11 - klo:22:32
Kokeneemman boxerikäyttäjän neuvosta oitis vaarin ottaneena tarkastelin ilmamääräläppien toimintaa ja kas ... tyhjäkäyntiasentoon palautus antoi selvästi kuultavan klonksauksen vain toisesta kurkusta  hesse_blink.
Tarkempi tarkastelu peilin avulla altapäin ilmensi, että kaasuvaijerin pään nippeli ei ollutkaan kolosessaan niin kuin pitäisi, vaan hieman vinossa asennossa -> asentajalle knuppel2. Tästä aiheutuikin moinen seikka, että toinen ilmaläppä oli koko ajan hitusen enemmän auki kuin toinen  idea3.
Vaijerin pään asennon korjaus ja koeajolenkki tuotti tulokseksi sen, että ... pät-ki-mi-nen jäi pihaan ja ... vaiva oli näin tohtoroitu hesse_yahoo.

Sitten kun vielä paikallisen mp-huollon ammatti-feminiini-asentajan toimesta voideltiin vaijerit + putsattiin kaasukahvan sisäkalut + uusittiin kaikki öljyt ja jarrunesteet + ehjät kumitutit imuputkien synkronointipiippujen päähän + yms. tarpeellista, niin ... johan kelpaa ukon körötellä  03Biker  BMWsmile.

Hyvä Esos! Käyppä kattoo mun kuvat galleriasta! Euroopan turneelta. Niitä riittää. Ensi kesänä voidaan tyypittää toistemme bemareita. Terkut täältä Galliasta! bmw2_smilie ajelu