Kirjoittaja Aihe: bmw 800 fst 2010  (Luettu 10493 kertaa)

Poissa saikku

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 82
  • BMW 800 gs 2010
bmw 800 fst 2010
« : 19.04.10 - klo:18:14 »
 Onko kukaan ajanut tämän vuoden mallia olevaa 800 fsteetä?
Olisi tarkoitus vaihtaa ransu bemariin!
Ainoa mikä huolestuttaa on toi rotaxin kone ashamed
Onko jossain tehty testi tai koe ajettu kyseinen malli  jumpie

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: bmw 800 fst 2010
« Vastaus #1 : 19.04.10 - klo:18:18 »
ST-mallista ei kokemuksia, S-mallin koeajoin pari viikkoa sitten.

Varsin jouhea peli ajella.
Hyvä ajogeometria ainakin tälläselle 178cm miehenalulle.
Kone vetää nätisti, käy kokeilemassa, eipähän tuu ostettua sikaa säkissä.

Luettavaa:
Reviewcentre
motorcyclereviews
« Viimeksi muokattu: 19.04.10 - klo:18:28 kirjoittanut spk_1978 »
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Nasu

  • Vieras
Vs: bmw 800 fst 2010
« Vastaus #2 : 19.04.10 - klo:18:21 »
Jollain taitaa olla ST:kin ajossa, minulla on se S-malli. Käsitykseni mukaan se on koneeltaan sama kuin tuo ST, ajoasento hieman kyykympi.
En paljoa vielä ole ehtinyt ajelemaan, mutta kaikin puolin olen ensi kilometreihin tyytyväinen ollut.

Poissa saikku

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 82
  • BMW 800 gs 2010
Vs: bmw 800 fst 2010
« Vastaus #3 : 19.04.10 - klo:19:40 »
Joo, huomenna olisi tarkoitus hakea semmonen vehje pariksi päiväksi. Ajattelin muös koeajaa f800gs. Joo on tullut ostettua pyöriä ilman että oon kokeillut niitä, kalliiksihan se tulee jos niitä pitää vain puoli kesää. Kiitoksia vastauksista bowdown

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: bmw 800 fst 2010
« Vastaus #4 : 19.04.10 - klo:20:19 »
 hesse_hellou mukaan Saikku, rupesihan niitä nais kuskejakin saapumaan foorumille, hieno juttu. jumpie

Onnea tuleviin kauppoihin. shakehands

Poissa Anssi F

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 39
  • R 1200 RT
Vs: bmw 800 fst 2010
« Vastaus #5 : 19.04.10 - klo:20:24 »
Moe!

Olen ajanut F800 ST:llä elokuusta 2008 lähtien about 12500 kilometriä ja tykännyt kovasti. Parasta on käydä koeajolla - toisten kehut on aina omia mielipiteitä. Jos mahdollista niin kannattaa koittaa sekä matalampi että "normaali" satula. Itse lainasin pyörän oman jäädessä huoltoon ja -  ajelu - kuukauden päästä olin ostanut itselleni.  hesse_biggrin

Rotaxin kanssa ei ole ollut ongelmaa: hyvä nykyaikainen kone. Vie vähän bensaa (noin 4 l/satanen) ja kuljettaa ihan riittävästi. Kyllä ne moottoreita osaa tehdä kun kelpaa sekä baijerilaisille että isoon kotariin.

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: bmw 800 fst 2010
« Vastaus #6 : 19.04.10 - klo:20:46 »
Kyllä ne moottoreita osaa tehdä kun kelpaa sekä baijerilaisille että isoon kotariin.

Muistanko ihan päin honkia että Victoryn mopoissakin on Rotaxin koneet?
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa RiKe

  • Sport sr.
  • *
  • Viestejä: 123
Vs: bmw 800 fst 2010
« Vastaus #7 : 19.04.10 - klo:22:42 »

Oliskohan noin, mutta Buell ja Aprilia on joissakin malleissa käyttänyt Rotax:n koneita BMW:n ja KTM:n lisäksi.
Ja moottorikelkoissa Rotax on hyvinkin yleinen kone.
« Viimeksi muokattu: 19.04.10 - klo:22:44 kirjoittanut RiKe »

Poissa Ottopoika

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 19
Vs: bmw 800 fst 2010
« Vastaus #8 : 21.04.10 - klo:12:46 »
Itselläni on 07 mallin ST (rekisteröity 08) ja mittarissa on nyt 40tkm. Moottorissa ei ole ollut mitään sanomista. Kuten yllä on jo mainittu, niin pata on ihan puhdikas ollakseen 800 ksm twini. Polttoaineen kulutus on myös todella pieni. Suomen maantienopeuksissa pääsee helposti alle 4l/100km, joten vaikka tankki onkin pieni, niin toimintasäteeksi tulee kuitenkin yli 400 km. Muutonkin huoltokustannuksiltaan edullinen peli. Oikein yllätyin siirtyessäni japsista BMWen, että sehän onkin järkipyörä!

Niin ja mallin esittelyn 2006 jälkeen siihen ei tietääkseni ole tullut teknisessä mielessä mitään muita mainittavia muutoksia kuin etummaisen hihnapyörän muutos. Siihen lisättiin värinävaimentimet jo aika pian mallin esittelyn jälkeen.

Poissa jussita

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 36
  • K 1200 RS
Vs: bmw 800 fst 2010
« Vastaus #9 : 21.04.10 - klo:22:00 »

Jep jep, ja se vaimennettu hihnapyörä kannattaa ilman muuta vaihdattaa niihin alkusarjan 2006:siin, joissa sitä ei ole. Parantaa ajomukavuutta tosi paljon. On kokemuksia molemmista! Vaihdot menevät edelleenkin BMW:n piikkiin.

Rotaxin kone on toisaan ihan kelpo peli ja kuten tuossa o jo todettu, se on todella pihi kulutukseltaan. Turha tuota valmistajaa nyt on epäillä, eikös ne männät pukkaa tulemaan ulos koneen kyljestä nimenomaan niissä BMW:n omissa koneissa?

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal