Kirjoittaja Aihe: Booster Blug  (Luettu 4547 kertaa)

Poissa lasse1

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 14
Booster Blug
« : 05.01.18 - klo:08:17 »
Onko ketään laitanut pyöräänsä 1600Gt/Gtl ja kokemuksia kaipaisin.
Miten on huolto suhtautunut jos pyörä uusi/uudehko?
Tuon Booster Blogin hankintahinta aika edullinen ja ilmeisesti huijaa Ecua.
Kokeneemmat vastatkoon tähän?

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Booster Blug
« Vastaus #1 : 05.01.18 - klo:09:40 »
Booster plug kytketään imuilman lämpötilaa mittaavaan anturiin. Sen jälkeen moottorinohjaus näkee lämpötilan koko ajan todellista alhaisempana ja seurauksena polttoaineseos muuttuu rikkaammalle, jolloin mahdolliset laihan seoksen ongelmat voivat poistua. Mahdolliset rikkaan seoksen ongelmat tietysti samalla pahenevat. Käytännössä kulutus kasvaa. Ajettavuus voi kuitenkin olla parempi.

Tuskin tuo huollossa juuri ihmetystä kummempaa aiheuttaa.

J@ck laittoi ainakin XR:ään. Ei ole kuulunut kommentteja. Jos siinä on navi joka näyttää lämpötilaa (imuilma), niin se kuulemma näyttää omiansa.

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: Booster Blug
« Vastaus #2 : 05.01.18 - klo:10:27 »
Sarjassa juttuja jotka pitäisi tehdä ajokautena, talven mittaan kun perstuntuma tuppaa unohtumaan. Sanoisin kuitenkin, että auttoi, koska se pienissä tasanopeuksissa esiintynyt nykiminen - joka ei ollut edes nykimistä, vaan sellaista pientä aaltoilua - katosi mielestäni kokonaan.
Bensan kulutus ei liene ainakaan kasvanut, jos ei sitten pienentynytkään, mutta ulko = imuilman lämpömittari näyttää tosiaan omiaan. Ei Boosterplugista muuta haittaa ole ollut, eikä huollossa sen asennusta mitenkään tuomittu. Itse asiassa Heinolta taisin ensimmäisen vinkin saadakin, kun hieman epätasaisesta vedosta mainitsin.

Ei kyllä hajuakaan miten Boosterplugi K 16 pyörissä vaikuttaisi... 2012 K 16 GT toimi mielestäni moitteettomasti ilman lisävirityksiä - niitä voimansiirron ihme klonks-klonks-välyksiä lukuunottamatta. Vaan saastemääräyksethän tiukkenee joka vuosi, eli hyvinkin mahdollisesti Boosterplugille voi olla oikeaakin tarvetta.

XR:stä vielä pari sanaa. Tangossa ilmeni alkuun satasen nopeuksissa ärsyttävää ja kädet puuduttavaa värinää. Se poistui lähes täydellisesti raskaammilla kahvapainoilla ja lopullisesti takuuna asennetuilla uudenmallisilla ohjaustangon vaimenninkumeilla.
Pakko edelleen hehkuttaa: XR on mieleisin Bemu ikinä  BMWsmile

Vielä mieleen.. Boosterplugin asennuksen pitäisi esitteen mukaan hoitua varttitunnissa. Tavallaan tottakin, kunhan siihen ei lasketa katteiden purkamista ja tankin irrotusta. Takaisin paikoilleenkin ne piti saada, ts. kyllä hommassa ilta vierähti.
« Viimeksi muokattu: 05.01.18 - klo:13:03 kirjoittanut j@ck »

Poissa lasse1

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Booster Blug
« Vastaus #3 : 05.01.18 - klo:15:16 »
Kiitos Hidas 57👍
Nyt ollaan saatu hyvin käyntiin tätä viestiketjua!
Jatketaan aihe kuin aihe tämä pitkä kevät!
Toki jonkillainen kokoontumisajo oli kiva järjestää!
Kiitos👍

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Booster Blug
« Vastaus #4 : 05.01.18 - klo:18:28 »
Noh, minähän tänne taidan olla eniten kirjoittanut ja lukisin kyllä mieluusti muiden juttuja. Mutta jos joku kysyy, niin helposti tulee kommentoitua.

Bemaristeille on myös facebook-ryhmä, jossa aika aktiivista kirjoittelua hyvässä hengessä, pääasiassa gs-hengessä, mutta kaikkia malleja käsitellään, vaikkakin sporttisemmat kulkineet harvinaisuuksia.
https://www.facebook.com/groups/BMWmoottoripyorakerho/

Poissa hannuk

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 5
Vs: Booster Blug
« Vastaus #5 : 03.10.18 - klo:16:24 »
Moi, vähän myöhäinen vastaus.... mulla oli edellisessä 2012 mallisessa GT:ssä toi Booster Plug, toimi todella hyvin. Kaasu meni pehmeämmin päälle, nykiminen pienillä kierroksilla loppui ja saastekuoppa poistui eli keskivääntö lisääntyi. Kiersi myös mielestäni rajoittimelle rivakammin. Tähän uuteen 2017 malliin en ole tullut vielä ostaneeksi sitä, vanha ei käynyt siihen suoraan niin jätin kiinni. Ja uudessa kaasunvaste on pehmeämpi ja välykset voimalinjassa pienemmät, niin ei ole niin suuri tarve. Tankkia ei tarvinut irroittaa asennuksen takia. Yläpuolen katteita vain esille siten että sai imutorvet näkyville.
Suosittelen!

https://www.boosterplug.com/shop/bmw-k1600-series-22c1.html

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal