Kirjoittaja Aihe: DTC Luistonesto  (Luettu 12027 kertaa)

Poissa app

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 502
  • S1000RR
Vs: DTC Luistonesto
« Vastaus #15 : 08.01.11 - klo:21:38 »
Siinähän sitä tuli infoa erinomaisen hyvin, tiiviissä paketissa.
Joo, onhan se nyt herranjestas sentään oltava koko ajan päälä se DTC. Sehän ois joka kerta halleluja, kun yks kaks tietyssä kulmassa lähtee pois.
Edellinen vahvisti sen, että meikäläisen on syytä pitää molemmat päällä aina. Ja Slick-asentoon vasta sitten, kun on toivon mukaan saanut nykyisistä kierrosajoista reilu 5 s. pois, ja alla todellakin kuviottomat gummit.

Slick-asennossa takajarrun ABS lähtee pois ohjekirjan mukaan, joten olikohan tuossa kohtaa väärinkäsitys. Vaikka kyllä kaveri, joka näihin kysymykseen vastaili, paremmin tietää käytännön.

 


Poissa Jetwave

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 87
  • S1000RR
Vs: DTC Luistonesto
« Vastaus #16 : 08.01.11 - klo:23:37 »
Kyllähän sen DTC:n saa poispäältä jos niin haluaa.
Mulla ainakin toimii ihan loogisesti eri kartalla eri lailla. Hiekkatiellä ei jää edes kunnolla sutimisjälkeä jos ajaa sport asennolla. Rain modella hiekkatiellä ei meinasa kiihtyä ollenkaan kun keltainenvalo palaa kokoajan taulussa. Sateella tolla Rain modella on mielestäni turvallista jarruttaa mutkaan kunhan pitää pyörän suorassa.
Kiihdytyksissä huomaa eri karttojen eron selvästi. Rain modella ei meinaa kulkea mihinkään kun ei ole täystehot käytössä.
Racella 1.2. tai 3. vaihteella kun antaa kahvaa keula kevenee melko helposti, kun antaa kaasun olla suunnilleen samassa asennossa niin keula laskeutuu alas ja nousee uudelleen tällä kertaa korkeammalle ja laskeutuu taas.
Endoja noi eri kartat antaa heittää myös eri tavalla. Muistaakseni Race modilla endoja ei pysty tekemään, mutta Slick modilla DTC ei enää puutu takapyörän asentoon.

Poissa app

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 502
  • S1000RR
Vs: DTC Luistonesto
« Vastaus #17 : 09.01.11 - klo:00:13 »
Onko sinulla Jetwave tietoa, leikkaako race-asennossa tehoja? Minä olen elänyt siinä uskossa, että siihen asti kun ei suttaa, kaikki on käytössä.

Poissa Jetwave

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 87
  • S1000RR
Vs: DTC Luistonesto
« Vastaus #18 : 09.01.11 - klo:15:30 »
Käsittäkseni Rain mode on ainoo mikä ei anna kaikkia tehoja. Sport ja Race kartoilla tehokäyrän jyrkkyys vaihtelee, mutta samat tehot pitäis tulla ulos kummallakin.

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal