Kirjoittaja Aihe: 40.000 km huolto  (Luettu 25075 kertaa)

Poissa Geeäsäxähvä

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 292
  • K1300S, GSX 750 F
Vs: 40.000 km huolto
« Vastaus #30 : 27.05.11 - klo:10:56 »
Mikäs tämä Repan kakkoskone on, onko se ilman tukankuivaajaa vai onko siinä edellistä isompi?
K1300S & 1992 Suzuki GSX 750 F

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: 40.000 km huolto
« Vastaus #31 : 27.05.11 - klo:16:43 »
Mikäs tämä Repan kakkoskone on, onko se ilman tukankuivaajaa vai onko siinä edellistä isompi?

Tuo kone joka onnyt kiinni on k13s kone ja kakkoskone on k12s kone.
Tukankuivaaja on sama olipa kone kumpi hyvänsä.
Erojahan noissa koneissa ei juurikaan ole kampiakselia (k13 pidempi isku) ja sylinterin porausta (k13 suurempi) lukuunottamatta.
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa Ekku

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 187
  • Bmw K1200s -05, Bimota Sb6 1995, bmw G450x ym.
Vs: 40.000 km huolto
« Vastaus #32 : 27.05.11 - klo:17:14 »
Nonii, ja nyt osat kirjevaakaan, plus tasapainotus?

Olisi ainakin kiva tietää kuinka lähellä nuo bemarin osien painot ovat toisiaan. Kiertokanget ja männät nyt ainakin. Noistahan on suht helppo niistää pois siten, että kaikki tehdään kevyimmän mukaan, jos nyt heittoja onkaan.  BMWsmile

Tuskinpa niistä kovin paljon heittoja löytyy.

Aikoinaan kun kasasin Guzzin koneen, niin punnitsin männät, veivit ja venttiilit kirjevaakalla ja eipä niistäkään juuri painoeroja löytynyt.

Merkittävin havainto oli, että "viriventtiilit" olivat painavampia kuin alkuperäiset...

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: 40.000 km huolto
« Vastaus #33 : 04.06.11 - klo:22:13 »
Minä varasin fiksuna miehenä neljän päivän vapaat mopon purkamiseen ja kasaamiseen.
Pulttien piti olla keskiviikkona noudettavissa.
Eikös keskiviikkoiltapäivällä tullut pari kiireistä työkeikkaa hoidettavaksi perjantaille. Piti hoitaa sitten pari muutakin työhommaa joten en ehtinyt pultteja hakemaan.
Torstaina/perjantaina tuli ajettua reilu 1200 km ja tehtyä vielä täysi työpäivä. 
Ja kutsu yo-juhliin tälle päivälle. Että se siitä mopon korjaushaaveesta.

Positiivista. Sain eilen kampiakselin pultit. Onneksi likka innostui lähtemään Shadowilla ajelulle, kun ehdotin käyntiä RM Heimolla.
Nyt voi jo haaveilla mopon kasaamisesta!
Huomenna voisi alkaa purkamaan pyörää niin voisi ensi kesäksi saada sen kasaankin.



t. repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal