Kirjoittaja Aihe: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä  (Luettu 14993 kertaa)

Poissa RaoulToujourd

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 4
Tältä pajalta löytyy Tidy Tailiä ja Crash Protectoreita uutukaiseen:
http://www.rg-racing.com/browseBike/BMW ... /2010.aspx
« Viimeksi muokattu: 22.01.10 - klo:12:47 kirjoittanut jarska »

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Re: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #1 : 01.12.09 - klo:15:05 »
Hyvä linkki Raoul, laitan sen tonne portaaliin, thanks. hali_peukku
« Viimeksi muokattu: 22.01.10 - klo:12:47 kirjoittanut jarska »

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #2 : 18.05.10 - klo:17:57 »
Asensin myös  R&G:n  kaatumatatit kaiken varalta: grin

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #3 : 18.05.10 - klo:18:36 »
Hyvän näköiset hali_peukku.
Quot homines, tot sententiae.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #4 : 18.05.10 - klo:18:42 »
Hyvän näköiset hali_peukku.

Nojuu, kyllä nuot minustakin on parhaimman näköiset mitä on markkinoilla mut silti näyttää kuin puuttuisi karvoitus tuolta juuresta. :mrgreen:

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #5 : 18.05.10 - klo:18:49 »
Schnitzeri on ehtinyt raiskaamaan Ärrärränkin.
Tässä sakemannien oma näkemys kaatumatapeista:Schnitzerinleike

Tuo Schnitzerin modaama ohjaustanko varmasti lämmittää mieltä ratanarkkien keskuudessa.
Tourinkimopoon se olis hyvä lisä.. innocent

Ei riitä Jarskankaan pallit moiseen modiin? knuppel2

« Viimeksi muokattu: 18.05.10 - klo:18:51 kirjoittanut spk_1978 »
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #6 : 18.05.10 - klo:18:51 »
Tässä taas vertailun vuoksi  Gillesin tatit:

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #7 : 18.05.10 - klo:18:52 »
Schnitzeri on ehtinyt raiskaamaan Ärrärränkin.
Tässä sakemannien oma näkemys kaatumatapeista:Schnitzerinleike

Tuo Schnitzerin modaama ohjaustanko varmasti lämmittää mieltä ratanarkkien keskuudessa.
Tourinkimopoon se olis hyvä lisä.. innocent

Ei riitä Jarskankaan pallit moiseen modiin? knuppel2



Ei olleskaan pahat nuo snitseldippelitkään.

Hyi satans mikä ohjaustanko. hesse_blink

Poissa Ttuttu

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 202
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #8 : 18.05.10 - klo:19:06 »
Pasha juttu kun esim K 12/K 13 S malleihin ei saa noita kiinni rikkomatta katteita.  angry

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #9 : 18.05.10 - klo:19:08 »
Pasha juttu kun esim K 12/K 13 S malleihin ei saa noita kiinni rikkomatta katteita.  angry

Juu ja noihin malleihin jos johonkin niitä todella tarviis sen huteran sivutuen takia. hedari

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #10 : 18.05.10 - klo:20:16 »
Momentista vielä,

R&G:n ohjeessa sanotaan että kiristysmomentti olis 40Nm ja jenkit väittää foorumillaan että bemarin huolto on ohjeistanu kiristämään 56Nm vaikka mitä ripustas siihen paikalle.

Kun otin nuot alkuperäiset pultit irti niin käsituntumalla ja räikällä päättelin suurinpiirtein kireyden.

Nyt kun kokeilin tolla liitelin momenttiavaimella niin ei hemmetissä uskalla vääntää 56Nm:n saakka, tuntuu menevän hurjasti tiukemmalle kuin alkuperäiset pultit.

Jätin kuitenkin momenttiin 42Nm, pitää lainata joltain parempaa avainta, mut en usko että noin kireellä alunperin oli.

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #11 : 18.05.10 - klo:20:27 »
Pasha juttu kun esim K 12/K 13 S malleihin ei saa noita kiinni rikkomatta katteita.  angry


Niissähän on ne jo. Tosin katteen alla...


t. Repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #12 : 18.05.10 - klo:20:34 »
Momentista vielä,

R&G:n ohjeessa sanotaan että kiristysmomentti olis 40Nm ja jenkit väittää foorumillaan että bemarin huolto on ohjeistanu kiristämään 56Nm vaikka mitä ripustas siihen paikalle.

Kun otin nuot alkuperäiset pultit irti niin käsituntumalla ja räikällä päättelin suurinpiirtein kireyden.

Nyt kun kokeilin tolla liitelin momenttiavaimella niin ei hemmetissä uskalla vääntää 56Nm:n saakka, tuntuu menevän hurjasti tiukemmalle kuin alkuperäiset pultit.

Jätin kuitenkin momenttiin 42Nm, pitää lainata joltain parempaa avainta, mut en usko että noin kireellä alunperin oli.

Onpas aika kovat momentit. Noin äkkipäätään ajatellen. Mikä kierre noissa on? M10?


t. Repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #13 : 18.05.10 - klo:20:40 »
Momentista vielä,

R&G:n ohjeessa sanotaan että kiristysmomentti olis 40Nm ja jenkit väittää foorumillaan että bemarin huolto on ohjeistanu kiristämään 56Nm vaikka mitä ripustas siihen paikalle.

Kun otin nuot alkuperäiset pultit irti niin käsituntumalla ja räikällä päättelin suurinpiirtein kireyden.

Nyt kun kokeilin tolla liitelin momenttiavaimella niin ei hemmetissä uskalla vääntää 56Nm:n saakka, tuntuu menevän hurjasti tiukemmalle kuin alkuperäiset pultit.

Jätin kuitenkin momenttiin 42Nm, pitää lainata joltain parempaa avainta, mut en usko että noin kireellä alunperin oli.

Onpas aika kovat momentit. Noin äkkipäätään ajatellen. Mikä kierre noissa on? M10?


t. Repa

Jep, M10 kierre on ja tuntui kyllä että nyt ne jenkit ja niiden huollot puhuu ihan höpöjä, enkä uskaltanu vääntää.

Edit:löysin PDF:nä R&G:n ohjeet, laitan liitteeksi:
« Viimeksi muokattu: 18.05.10 - klo:20:43 kirjoittanut jarska »

Nasu

  • Vieras
Vs: Kevennetty rekisterikilven pidin ja konttaussuojaa R&G:ltä
« Vastaus #14 : 18.05.10 - klo:20:47 »

Tuo Schnitzerin modaama ohjaustanko varmasti lämmittää mieltä ratanarkkien keskuudessa.
Tourinkimopoon se olis hyvä lisä.. innocent

Ei riitä Jarskankaan pallit moiseen modiin? knuppel2



Ei hyvää päivää, miten tota ajetaan? Kädet levällään ja maaten tossa tankin päälläkö?

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal