Kirjoittaja Aihe: R12RTLC jarrupalat  (Luettu 5960 kertaa)

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
R12RTLC jarrupalat
« : 15.10.15 - klo:11:49 »
Kävipä moppeli 10tkm:n huollossa, jossa todettiin, että takapalat vaihtokunnossa. Kumma juttu, kun en hirveästi takajarrua käytä, paitsi mitä yhdistelmäjarru käyttää, ja käytän paljon moottorijarrutusta.
Takarengaskin on vielä ensiasennusrengas.
Asentaja mainitsi, että näissä on ollut ongelmia. Onkos muut törmänneet vastaavaan?
Tulihan tuosta n. 120€ lisää huoltoon.
Korjaamopäällikkö lomalla, joten täytyy ensiviikolla kysellä lisää.

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: R12RTLC jarrupalat
« Vastaus #1 : 15.10.15 - klo:20:53 »
Taitaa olla vesipäiden ominaisuus.

Vesipääkessussa sama piirre "kestää" huonoimmillaan jopa alle huoltovälin.
Jostain vieraskielisestä lehdestä luin että takapaloihin tuli lisää paksuutta 2014 ja sittenkin lehti arvioi palojen kestävän "lähes" huoltovälin.
Quot homines, tot sententiae.

Poissa Mare

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 47
Vs: R12RTLC jarrupalat
« Vastaus #2 : 17.10.15 - klo:15:15 »
Oisko siinä orgaaniset palat takana? Oma peli on kyllä K16GT -12 ja siinä takapalat kesti 25'000km, etupalat kuin uudet. 47'000km oli takapalat taas loppu, etupaloissa (alkuperäisissä) oli vielä jonkin verran kulutettavaa, mutta vaihdoin  molempiin päihin motonetin Ferodo sintteri palat. Myöhemmin huollossa selvisi, että takana on vakiona orgaaniset palat jotka ei kestä ja uusi suositus on myös taakse sintterit, näin ainakin K16GT:ssä.
Mare  

Poissa Kartsa

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 141
  • R 1200 GS Rallye
Vs: R12RTLC jarrupalat
« Vastaus #3 : 17.10.15 - klo:19:39 »
Edellinen mopo oli K16GT ja siinä etupalat vaihdettiin 30tkm huollossa, takapalat oli vielä OK. 35tkm ja pyörä vaihtui nykyiseen. Tänään katsoin noita takapaloja ja näytti, että vaihdettu vain vasemmanpuoleinen pala. Voipi tulla vääntöä huollon kanssa, jos eivät osaa kunnon selitystä antaa.

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal