Kirjoittaja Aihe: Hiilikuitua  (Luettu 5303 kertaa)

Poissa Jetwave

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 87
  • S1000RR
Hiilikuitua
« : 21.09.10 - klo:18:14 »
Iskenyt paha hiilikuidun hankinta tauti ja sitä ihan mukavasti on saatavillakin.

Miettimis vaiheessa on kuitu vanteet. BST ainakin yksi valmistaja. Hinnat noin 3k€ tietämillä. Noi olis ihan katu käyttöön tulossa (jos tulee)
Onko muilla kokemuksia kuitu vanteista, jotain mitä pitäisi ottaa huomioon, sopiiko noi edes kadulle?

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Re: Hiilikuitua
« Vastaus #1 : 21.09.10 - klo:21:00 »
Yhden kerran päässyt radalla kokeileen ja tekeen vertailua kun oli S1000RR koeajettavana vakiovanteilla ja hiilikuituisilla.

1) SIKAMAKEET!
2) Kääntyy ihan helvetin nopeesti tarkasti ja helposti.
3) En tiedä kuinka herkästi noi vaurioituu esim kuopista?
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Hiilikuitua
« Vastaus #2 : 22.09.10 - klo:08:24 »
Ei kai nuo normikuopista miksikään mene, varsinkin kun mp-renkaissa on aika kova paine, jolloin iskut eivät pääse herkästi suoraan vanteeseen saakka, kuten esim autossa. Mutta renkaiden asennuksessa kaiketi joutuu olemaan huomattavasti tarkempana.

Perinteiset painavat aluvanteet aiheuttaa voimakkaan hyrrävoiman, joka pyrkii pitämään pyörää pystyssä ja vänkää kääntöliikkeitä vastaan. Varmasti on todella huomattava ero hiilikuituisissa.

Poissa app

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 502
  • S1000RR
Vs: Hiilikuitua
« Vastaus #3 : 11.06.11 - klo:20:05 »
Repan koeniksberger-hiilikuitukatteet, on saaneet erittäin positiivista palautetta varikoilla ihmisiltä. Ovat ihastelleet työn laatua ja upealta näyttävää pintaa, joka antaa vaikutelman, että kuituverkko on upotettu läpinäkyvään tummaan lakkaan. Katteita tarkasteli ihastuneena myös herra, joka on nähnyt uskoakseni näitä runsaasti räärää-uransa aikana. Sanoi, että valmistustekniikka on todennäköisesti nykyaikainen, jossa valmis hiilikuituverkkokangas laitetaan muottiin, joka imaisee levyn alipaineella muotoonsa.. Kehui katteita nimenomaan sisäpintojen sileyden, ja palojen tasaisen laadukkasta työtä, ja kertoi näiden katteiden olevan poikkeuksellisen ohuita myös, joka kuulemma merkki erinomaisesta osaamisesta pajalla.

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal