Kirjoittaja Aihe: K1200S tulpat??  (Luettu 26005 kertaa)

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Iridiumia K1200S pyörään
« Vastaus #30 : 15.05.11 - klo:14:52 »
Siinä pekkavee olet oikeassa ettei tuossa rahallisesti paljon säästä.

Alkuun ja vielä ainakin 2006 koneet tulivat Boschin YR5 DDE tulpilla jotka ovat normitulpat ja kannattaa ehdottomasti 30 tkm huollossa vaihtaa iridiumiksi vaikka huolto-ohje antoi näiden vaihtoon 40 tkm merkkipaalun. Niiden vaihtoa vain ei kannata jättää tähän hetkeen, sillä purkamista on paljon eikä muuten tarvitse niin suurta purkuhommaa tässä huollossa tehdä. Tuo iso hommahan tehdään 30 tkm ja 60 tkm kohdalla.

Uudemmissa koneissa ainakin on BMW suosittelee KR9C1 joka on iridium tulppa. Minulla on mielikuva että koneet tulevat näillä tulpilla nykyisin.

Omissa kilometrejä takana 44 tkm ja iridiumit näyttävät uusiin verrattuina aivan samanlaisilta. Eli minkäänlaista kulumista / välyksen suuremenista ei ole havaittavissa.

t. Repa

Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa Pekkavee

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 17
Vs: Iridiumia K1200S pyörään
« Vastaus #31 : 15.05.11 - klo:17:25 »
Alkuun ja vielä ainakin 2006 koneet tulivat Boschin YR5 DDE tulpilla jotka ovat normitulpat ja kannattaa ehdottomasti 30 tkm huollossa vaihtaa iridiumiksi vaikka huolto-ohje antoi näiden vaihtoon 40 tkm merkkipaalun.
t. Repa

Saattoipa siinä olla nuo Boschin tulpat, ei tullut tarkistettua ja ne on jo roskiksessa.
Pyörähän on vuodelta 2005.
Toi mun linkittämäni huolto-ohjelma kyllä pyytää tulppien vaihtoa 30.000 km välein.
K1200S Huolto-ohje

Pekka
 hesse_wink2 hesse_wink2 hesse_wink2

« Viimeksi muokattu: 15.05.11 - klo:17:29 kirjoittanut Pekkavee »

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Iridiumia K1200S pyörään
« Vastaus #32 : 16.05.11 - klo:01:08 »
Alkuun ja vielä ainakin 2006 koneet tulivat Boschin YR5 DDE tulpilla jotka ovat normitulpat ja kannattaa ehdottomasti 30 tkm huollossa vaihtaa iridiumiksi vaikka huolto-ohje antoi näiden vaihtoon 40 tkm merkkipaalun.
t. Repa

Saattoipa siinä olla nuo Boschin tulpat, ei tullut tarkistettua ja ne on jo roskiksessa.
Pyörähän on vuodelta 2005.
Toi mun linkittämäni huolto-ohjelma kyllä pyytää tulppien vaihtoa 30.000 km välein.
K1200S Huolto-ohje

Pekka
 hesse_wink2 hesse_wink2 hesse_wink2

En saanut tuota linkkiä auki, mutta uskotaan ilmankin. On ilmiselvästi järkeistetty, kun 30 tkm huollossa jäähdytin poistetaan ja venttilivälykset tarkistetaan niin menee tulpatkin siinä ohessa.

Piti vielä tarkistaa bemarin huoltorompulta, että olenko antanut väärää tietoa. No, en sentään. Kyllä se aiemmin oli 40 tkm.






t. repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa Pekkavee

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 17
Vs: Iridiumia K1200S pyörään
« Vastaus #33 : 16.05.11 - klo:01:51 »
Ai hitsi. Tuonne Google Documents asetuksiin oli jäänyt väärä määritys.

No nyt pitäisi näkyä.
K1200S Huolto-ohje

Pekka
 hesse_wink2 hesse_wink2 hesse_wink2
« Viimeksi muokattu: 16.05.11 - klo:02:01 kirjoittanut Pekkavee »

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Iridiumia K1200S pyörään
« Vastaus #34 : 16.05.11 - klo:05:14 »
Ai hitsi. Tuonne Google Documents asetuksiin oli jäänyt väärä määritys.

No nyt pitäisi näkyä.
K1200S Huolto-ohje

Pekka
 hesse_wink2 hesse_wink2 hesse_wink2

Joo. Niinpäs näkyy. Eli ohjeet ovat muuttuneet matkan varrella järkevämmiksi.


t. Repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Iridiumia K1200S pyörään
« Vastaus #35 : 16.05.11 - klo:08:28 »
30tkm huollossa laittoivat iridiumit, edullisesti.  hesse_wink2

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal