Äänestys

Ken on nopeempi?

hidas57
13 (61.9%)
jarZa a.k.a. Jaana
8 (38.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 21

Kirjoittaja Aihe: Ken on nopeempi?  (Luettu 2787 kertaa)

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #30 : 26.02.12 - klo:10:13 »
Ehehee, koville ottaa. Kisa oli ajettava zetalla, eikä sitä tullut viivalle, ja luvattiin pitää sitä mekkoa, joka hävinneelle oli varattu. Eikö tämä ollut luovutus?  Ja kaikki muu venkoilua sen jälkeen, kun kävi kunnian päälle. Asia ei olisi edes noussut esiin 'muilla' foorumeilla ilman selkeitä provokaatioita. Vit...harmittaako? Anteeksi taas.

Joo, en ota esittettyjä haasteita vastaan toisaalla esittämistäni perusteista johtuen, mutta kiitos niistä silti. Raaseri lieneekin melko valmis sijaiseksi. Odotan jo kovasti, katsomossa.

Oliko tarpeeksi julkinen kieltäytyminen?

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #31 : 26.02.12 - klo:10:50 »
Ehehee, koville ottaa. Kisa oli ajettava zetalla, eikä sitä tullut viivalle, ja luvattiin pitää sitä mekkoa, joka hävinneelle oli varattu. Eikö tämä ollut luovutus?  Ja kaikki muu venkoilua sen jälkeen, kun kävi kunnian päälle. Asia ei olisi edes noussut esiin 'muilla' foorumeilla ilman selkeitä provokaatioita. Vit...harmittaako? Anteeksi taas.

Joo, en ota esittettyjä haasteita vastaan toisaalla esittämistäni perusteista johtuen, mutta kiitos niistä silti. Raaseri lieneekin melko valmis sijaiseksi. Odotan jo kovasti, katsomossa.

Oliko tarpeeksi julkinen kieltäytyminen?

No nyt tuli asia selväksi ja lopultakin nähtiin mistä mies oli tehty, kiitos ja pusipusi. shakehands hesse_wub
Nyt voit julistaa voittoasi uudelleen, se oli reilu mies miestä vastaan kilpailu, eikä asiasta sen enempää. hesse_yahoo

Raaseriiiii??? :mrgreen:
Saanks mä vähän edes etumatkaa... icon_rolleyes

Poissa Raaseri

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 122
  • 998s FE, SX-F 350
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #32 : 26.02.12 - klo:11:24 »
Jaa mitä, mihin sijaiseksi ja ketä vastaan? Jarzxaa vastaan Kemorassa? Eihän me olla kai edes IRL nähty, miksi mua haastetaan?

Mutta koska minulla ei ole yhtään tippaa säiliörekallista enempää tuota yllytyshulluutta, voisi sanoa että jos paikaltaan lähdetään, saat 10s etumatkaa, lentävälle kierrokselle 7s.

PS. Ni ja nyt mä ajaisin ikivanhalla Ducatilla jossa ei oo shiftereitä tai muitakaan kotkotuksia.
« Viimeksi muokattu: 26.02.12 - klo:11:26 kirjoittanut Raaseri »

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #33 : 26.02.12 - klo:11:34 »
Jaa mitä, mihin sijaiseksi ja ketä vastaan? Jarzxaa vastaan Kemorassa? Eihän me olla kai edes IRL nähty, miksi mua haastetaan?

Mutta koska minulla ei ole yhtään tippaa säiliörekallista enempää tuota yllytyshulluutta, voisi sanoa että jos paikaltaan lähdetään, saat 10s etumatkaa, lentävälle kierrokselle 7s.

PS. Ni ja nyt mä ajaisin ikivanhalla Ducatilla jossa ei oo shiftereitä tai muitakaan kotkotuksia.

No ihan vaan huvin vuoksi haastelen sua kun toi edellinen haastettu oli mitä oli, saadaan ratapäiville vähän viihdykettä. airrev
Toi sun ehdottama etumatka sopii hyvin, montako kierrosta otetaan?

Poissa Raaseri

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 122
  • 998s FE, SX-F 350
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #34 : 26.02.12 - klo:11:58 »
No ihan vaan huvin vuoksi haastelen sua kun toi edellinen haastettu oli mitä oli, saadaan ratapäiville vähän viihdykettä. airrev
Toi sun ehdottama etumatka sopii hyvin, montako kierrosta otetaan?

Ukot on kuin 15-vuotiaat kolmen kaljan jälkeen snagarilla. Jokainen hermoradasta läpi menevä ärsyke tulkitaan haasteeksi ja otetaan puhkuen vastaan.

Noi oli heittoja yhden kiekan skaballe. Ekan uskon olevan helppo mulle, tokassa saan luultavasti takkiin.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #35 : 26.02.12 - klo:12:04 »
No ihan vaan huvin vuoksi haastelen sua kun toi edellinen haastettu oli mitä oli, saadaan ratapäiville vähän viihdykettä. airrev
Toi sun ehdottama etumatka sopii hyvin, montako kierrosta otetaan?

Ukot on kuin 15-vuotiaat kolmen kaljan jälkeen snagarilla. Jokainen hermoradasta läpi menevä ärsyke tulkitaan haasteeksi ja otetaan puhkuen vastaan.

Noi oli heittoja yhden kiekan skaballe. Ekan uskon olevan helppo mulle, tokassa saan luultavasti takkiin.

No kun toi testosteroni taso jyllää näin talvisin, eikä naapurin talokaan mennyt nurin kun lumitöiden lomassa sitä yritin puhaltaa. hesse_blushing
Jaa yhden vaan, noh käy sekin...onko meillä sitten kalusto samalla viivalla vai pitääkö sun saada etumatkaa, eikä mun. reps

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #36 : 26.02.12 - klo:13:22 »
Raaseri osaa pukea paremmin sanoiksi vastineensa.

Jarskalla on nyt hirveä puhku päällä, jos maassa olis kahva niin mä nostasin sen -tyyliin. Lähtekää nyt joku sen kanssa johonkin kisaan kun se sitä niin kovin kaipaa.

Joo, ja kiitos siitä viime skaban voitosta...ei tarvii enää hametta laittaa.. vitsi-vitsi-hoono-vitsi.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #37 : 26.02.12 - klo:14:53 »
Raaseri osaa pukea paremmin sanoiksi vastineensa.

Jarskalla on nyt hirveä puhku päällä, jos maassa olis kahva niin mä nostasin sen -tyyliin. Lähtekää nyt joku sen kanssa johonkin kisaan kun se sitä niin kovin kaipaa.

Joo, ja kiitos siitä viime skaban voitosta...ei tarvii enää hametta laittaa.. vitsi-vitsi-hoono-vitsi.

Mene sinä vellihousu nyt jo pois hämmentämästä ja anna miesten kisata. hesse_blum

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #38 : 26.02.12 - klo:15:45 »
Aijai, että on roput palaneet kawatsakista.  icon_rooki

Pitäiskö sun mennä taas vaikka 'omien' joukkoon hakemaan myötätuntoa, iso poika.  hesse_blum

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #39 : 26.02.12 - klo:15:54 »
Tässä yritetään ihan oikeesti suunnitella sitä pientä kisan poikasta ratapäiville, joten annetaas tän vänkytyksen jo olla, olet voittaja, siihen ei ole kellään mitään sanomista, onnea. shakehands

Aurinkoa elämääsi ja kohta päästään taas... ajelu

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #40 : 26.02.12 - klo:16:03 »
 shakehands

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #41 : 26.02.12 - klo:16:07 »
Ehehee, koville ottaa. Kisa oli ajettava zetalla, eikä sitä tullut viivalle, ja luvattiin pitää sitä mekkoa, joka hävinneelle oli varattu. Eikö tämä ollut luovutus?  Ja kaikki muu venkoilua sen jälkeen, kun kävi kunnian päälle. Asia ei olisi edes noussut esiin 'muilla' foorumeilla ilman selkeitä provokaatioita. Vit...harmittaako? Anteeksi taas.

Joo, en ota esittettyjä haasteita vastaan toisaalla esittämistäni perusteista johtuen, mutta kiitos niistä silti. Raaseri lieneekin melko valmis sijaiseksi. Odotan jo kovasti, katsomossa.

Oliko tarpeeksi julkinen kieltäytyminen?
Raaseri osaa pukea paremmin sanoiksi vastineensa.

Jarskalla on nyt hirveä puhku päällä, jos maassa olis kahva niin mä nostasin sen -tyyliin. Lähtekää nyt joku sen kanssa johonkin kisaan kun se sitä niin kovin kaipaa.

Joo, ja kiitos siitä viime skaban voitosta...ei tarvii enää hametta laittaa.. vitsi-vitsi-hoono-vitsi.
Aijai, että on roput palaneet kawatsakista.  icon_rooki

Pitäiskö sun mennä taas vaikka 'omien' joukkoon hakemaan myötätuntoa, iso poika.  hesse_blum

Ite oon ollu sitä mieltä että jätetään kisat kisakuskeille, niille oikeille. Mutta sun alkuperäisistä kirjoituksista päättelin sun kuuluvan ryhmään, jolla on halu ajaa kilpaa tai ainakin nopeammin kuin muut, vaikkapa kaverit. Muistelen että jossain kirjoittelit ratarenkaistakin kauden 2012 ratakäyttöön? Ja nyt sitten rata-ajoon ei oo aikaa eikä mielenkiintoa? hesse_blink Mutta kaikki olikin bluffia ja sait "vastustajan" luovuttamaan? hesse_fool

Silti vaikuttaa että kovasti tuo alkuperäinen "kisa" tuntuu hidas57 kaivavan.

Kiitos vastauksistasi, asiaan tuli selvyys. Sopukin näyttää löytyneen.

Jätän vanhojen kaivelut osaltani ja päätän raporttini täältä tähän.
« Viimeksi muokattu: 26.02.12 - klo:16:09 kirjoittanut JTK »
Quot homines, tot sententiae.

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #42 : 26.02.12 - klo:17:18 »
Thänks JTK. Kaks ratapäivää pohjina. Siinä on konttaus helpossa jos näillä lähtee jo kisaan.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 2988
  • K1300S -14
Vs: Ken on nopeempi?
« Vastaus #43 : 26.02.12 - klo:18:01 »
Thänks JTK. Kaks ratapäivää pohjina. Siinä on konttaus helpossa jos näillä lähtee jo kisaan.

No höh, en kuolemaksenikaan ymmärrä miksei tätä vaan voinut sanoa heti kärkeen kun romutuksen jälkeen ojensin kättäni ja tarjosin uutta asetelmaa... kyl mä ainakin olisin ymmärtänyt, ei kait nää mitään vakavia MotoGP kisoja ole ja jarrua vaan jos siltä tuntuu.
Mä tyhmä vaan luulin et tää oli sellasta fiilistä nostattavaa sanailua/naljailua ja olit lopulta lähdössä leikkiin mukaan, en mä tajunnu ennenkuin vasta loppua kohden. shakehands

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal