Kirjoittaja Aihe: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä  (Luettu 18132 kertaa)

Nasu

  • Vieras
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #15 : 03.04.10 - klo:19:52 »
Kävin kokeileen tuota info nappia ja kun virrat kääntää päälle menee n.5s ennenkuin alkaa pelittään, ennen sitä ei ainakaan mulla tee mitään vaikka kuin painelee.

Ettet vaan ollut liian hätänen. innocent

No ei vais, varmaan kokeilit sitä kunnolla, yritin vaan paikata bemarin laatua. :mrgreen:

On eri mopo, mutta viis sekuntia siellä vilkkuu kaikki valot ja mittarit siihen tahtiin että huh huh... ensimmäiseen minuuttiin ei uskalla edes koskea mihinkään. Kuinkas jotenkin huomaa, että on hieman enemmän jos jonkinlaista tässä laitteessa kun entisessä.  hesse_biggrin

Poissa Peter G

  • Sport sr.
  • *
  • Viestejä: 148
  • BMW R1250GS HP 2019
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #16 : 03.04.10 - klo:21:15 »
Joo kyllä nää testi setit tuli käytyä läpi enstex
käytin mopon lämpimäx tallin edessä ja painelin napitin nappia kyllä eri aikajaksoilla idea3
mut ei se haitta nyt toimii ja uus kahva pelittää
-BMW F800ST
-BMW K1200R Sport
-BMW K1300R 2010
-BMW R1200GS 2015
-BMW R1250GS HP 2019

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #17 : 18.09.10 - klo:14:57 »
jahas, kahvoista parin kuukauden tauon jälkeen: bowdown

Torstaina yönä kun huristelin radalta pois niin huomasin että pitkien valojen katkaisija toimii hiukan epäluotettavasti.
Pitkien vilkautusmoodi toimii hyvin mutta pitkät päälle jättävä asento saattaa mennä hiukan "yli" jolloin pitkät vilkkuu mukavasti tien epätasaisuuksien mukaan.
Auttaa kun hiukan vetää katkaisijaa takas muttei pelaa niinkuin pitäs!

Onneks takuu on edelleen OK, josko ottas kolmannet kahvat? jumpie jumpie jumpie

Edit: Sähkötermit korjattu insinööreille sopivaan muotoon =)
« Viimeksi muokattu: 18.09.10 - klo:14:59 kirjoittanut spk_1978 »
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #18 : 15.10.10 - klo:21:18 »
Mopo kävi huollossa.
Pojat purki kahvat ja kasas uudelleen, nyt toimii pitkätkin niinkuin pitää.

Softaa eivät uusineet vaikka pyysin, kuulemma rajoitettu määrä mitä softapäivityksiä voi tehdä? knuppel2
Näkyi olevan v16.0 viimeisimpänä versiona.

Nyt menee tyhjäkäynnillekin nätimmin moottorijarrusta. Olivat putsanneet tyhjäkäyntiä säätelevän venttiilin. Huomenna jos sais aikaiseksi paremman koeajolenkin..
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa Bozze

  • HP
  • *
  • Viestejä: 348
    • akerblom.fi
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #19 : 15.10.10 - klo:21:58 »
Softaa eivät uusineet vaikka pyysin, kuulemma rajoitettu määrä mitä softapäivityksiä voi tehdä? knuppel2
Näkyi olevan v16.0 viimeisimpänä versiona.

Jep.. kymmenen päivitystä pystyy tekemään, sen jälkeen menee boksi vaihtoon.

Toisaalta vaikka sen päivittäisikin joka huollon kohdalla, eli 10 tkm välein (olettaen että olisi ehtinyt uusi softa tulla),
niin siinä vaiheessa kun katto tulee vastaan on mopo luultavasti jo niin vanha ettei siihen päivityksiä enää tule.

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #20 : 16.10.10 - klo:12:19 »
Mikähän tossa on ideana?
Etenkin K13-sarjalaisissa päivitettiin softaa alussa kokolailla tihein välein.
Samaa oli K12-sarjalaisissa.

Pajalla oli jonkun mopon raportti pöydällä jossa luki että softapäivityksiä voi tehdä vielä 13 kertaa.

Huristelin juuri noin 400km testilenkin ja tyhjäkäynnissä on kyllä jotain vikaa.
Jos vetää kytkimen pohjaan moottorijarrutuksesta noin 4000-5000 kierroksen kohdalla niin jengat laskee nopeasti noin 500-800 rpm kohdalle ennenkuin kone ehtii tyhjäkäynnille.
Aina ei ehdi ja stumppaa siihen.
« Viimeksi muokattu: 16.10.10 - klo:12:39 kirjoittanut spk_1978 »
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Poissa Eka

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 613
  • HP2 Sport & Megamoto, K1600GT
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #21 : 16.10.10 - klo:18:35 »
Uusi ohjelma kirjoitetaan aina edellisen perään ja jossain vaiheessa muisti täyttyy. Tuo sun ongelma kuulostaa kyllä ohjelmalta. Tuo on ollut yleinen ongelma varsinkin rapakon takana. Tuolla esimerkiksi keskustelua: Linkki
Nyt: HP2 Sport 2011 + HP2 Megamoto 2007 + K1600GT 2011 + Husqvarna 650 Terra 2013

Poissa spk_1978

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1333
  • K1300R
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #22 : 16.10.10 - klo:21:03 »
Niinhän se kuulostaa.
Käsittääkseni softakorjaus simppelisti avaa tyhjäkäynti venttiilin aikaisemmin, jopa 1800rpm kohdalla.

Ihmetyttää tuo läppärunkojen likaantuminen. (Foorumin tekniikkanerokaan ei osannut veikata kuinka sinne likaa pääsee) jos sinne likaa kerääntyy niin niiden puhdistaminen olisi siis jokaisen huollon homma?
Onko niiden likaantuminen samanlaista muissa mopoissa mutta tyhjäkäynti toimii paremmin vai onko bemarille sattunut tässä joku suunnittelukukkanen?

Moottoreista mitään ymmärrä, mutta ei jaksa joka risteykseen tulla pintakaasun kanssa kytkin pohjassa.
Kauppias ehdotti jo vaihtoa S1000RR:ään mutta meikä tulee kyllä ZX-10R:n kanssa pihalle jos ei mopo pysy käynnissä airrev
There are only three sports:
Bullfighting, motor racing and mountaineering.
All the rest are merely games.
-Ernest Hemingway-

Nasu

  • Vieras
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #23 : 16.10.10 - klo:23:29 »

Kauppias ehdotti jo vaihtoa S1000RR:ään mutta meikä tulee kyllä ZX-10R:n kanssa pihalle jos ei mopo pysy käynnissä airrev

Non ni...ei muuta kun leirin vaihtoon, siellä on jo foorumikin valmiina, näyttää yllättävän tutun näköiseltä, Jarskan tekosia.  hesse_yahoo

Poissa JTK

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 1573
  • R 1200 GS & Tunturi SS
Vs: K13R - Kahvat rikki heti kättelyssä
« Vastaus #24 : 16.10.10 - klo:23:30 »

... mutta meikä tulee kyllä ZX-10R:n kanssa pihalle jos ei mopo pysy käynnissä airrev

Nuorempien jäsenten joukossa joku sushi-buumi? hesse_blum Vai liian ptkään auringossa tänään? :mrgreen:
Ainaskin 3. ihminen tällä viikolla joka kawasta puhuu, eipä silti lienee useammankin odottama, tuo uusi iso ninja.
Quot homines, tot sententiae.

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal