Kirjoittaja Aihe: K1200S 30 tuhannen huolto  (Luettu 57134 kertaa)

Poissa bin laden

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 475
  • BMW K1300s
Vs: K1200S 30 tuhannen huolto
« Vastaus #75 : 01.08.13 - klo:09:33 »
Oppirahat pitää maksaa joka hommassa hedari
Bin laden

Poissa Villevvp

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 2
  • BMW k1300s hp
Vs: K1200S 30 tuhannen huolto
« Vastaus #76 : 01.08.13 - klo:15:48 »
päädyin nyt siihen että saavat tehdä liikkeessä huollon, tuleehan siihen takuu... ei rupee tien päällä hatuttaa jos hajoaa... ja otin myös sen nokka ketju paketin et onpahan sit sekin vaihdettu ja jos olen oikein lukenu täältä foorumilta niin se on aika lailla ollu kiusana tässä pyörä mallissa. eikä ole ilmeisesti ton päivityksen jälkeen ollu kellää ongelmia?? tai aina mahtuu pari vahinkoa mut kuiteskii...

Poissa bunker

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 12
  • K 1200S '08
Vs: K1200S 30 tuhannen huolto
« Vastaus #77 : 23.08.13 - klo:23:51 »
30k huolto Heinolla ja renkaiden vaihto... olen 1.147,55egee köyhempi.

Onneks tää on vapaaehtosta :-X

Poissa MikkoK

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: K1200S 30 tuhannen huolto
« Vastaus #78 : 10.05.14 - klo:23:02 »
Varoittelee vanhasta aiheesta, mutta laitanpa nyt kuitenkin tähän samaan (vaikkakin K1200R kyseessä) ettei aivan  asiat pirstaloidu ympäri foorumia.

Tuossa kun on mystifoitu tuota servojarrujen nesteiden vaihtoa, niin omaani rakentelin ABS-yksikköön käypäisen suppilon motonetin 60-1004 -sarjan suurimasta suppilosta. Muuten meni suoraan, mutta kärkeen pyöräytin ilmastointiteippiä tiivisteeksi luokkaa 10 kierrosta. Jarrumäntiä levittelin motonetin 38-30775 -työkalulla (takasatulaan laitoin ison meisselin mäntien ja työkalun väliin, kun siellä joku nystyrä oli muuten edessä). ABS-yksikön ilmausruuveihin en tarvinnut sen kummempia erikoistyökaluja vaan pienellä kiintoavaimella selvittiin.

Noilla kaluilla täyttyi harjoitellessa tyhjäksi päässyt etujarrupiiri, eli ei nyt aivan ensimmäiseksi kannata huoltoon viedä, jos hitusen vastustaa ja jarrumerkkivalo loistaa taulussa ensimmäisen illan jälkeen.

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal