Kirjoittaja Aihe: k1200gt viat ja huollot  (Luettu 22292 kertaa)

Poissa ZeiAar

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 7
  • K 1200 GT -04
Vs: k1200gt viat ja huollot
« Vastaus #15 : 15.08.11 - klo:08:20 »
Thanks!
Kyllä helpotti..... Pelkäsin jo venttiiliremontin olevan nurkan takana  withstupid.

Vielä kysymyksiä; onko ko pyörään jostain Suomesta saatavilla korkeampaa pleksiä?? Itte olen suht pitkä ja takapenkkiläinenkin moitiskeli vähän tuulen aiheuttamia ulinoita. Eli, jos jostain löytys nettisivuja tms. => olisin kiitollinen....  jumpie
ZeiAar

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: k1200gt viat ja huollot
« Vastaus #16 : 15.08.11 - klo:09:58 »
^Kaksi RS:ää omistaneena ja kuten joskus aiemminkin olen kirjoittanut..

Seisota pyörää pitemmät ajat keskituella. Pidä öljyn pinta silmän puolivälissä, niin savutukset vähenee, tai loppuu jopa kokonaan.  Älä ylitäytä moottoriöljyä yhtään myös siksi, ettei kampiakselin stefa hajoa > öljyvuoto > kytkinremontti.
20W-50 mineraaliöljy on sopivaa, ohuempaa en laittaisi.

Korkeampaa pleksiä joskus kokeilin ja muutos oli vaan huonömpaan suuntaan, eli suhinat pahenivat  Onhan pleksejä erilaisia, mutta sopivan löytäminen voi teettää työtä.. Suomen kaupoista en tiedä, mutta ainakin Wunderlichiltä löytyy ko. pyörään vaikka mitä.

RS:än (käytännössä sama pyörä kuin vanhempi GT) tyhjäkäynti on "rouhea" jo uutena. Todennäköisesti siis ei hätää. Paljonkos pyörään on kertynyt kilometrejä?
« Viimeksi muokattu: 15.08.11 - klo:12:16 kirjoittanut j@ck »

Poissa ZeiAar

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 7
  • K 1200 GT -04
Vs: k1200gt viat ja huollot
« Vastaus #17 : 15.08.11 - klo:10:24 »
Pyörä on K 1200 GT -04 ja kilometrejä on 77000 (jo!).
Itse olen ajanut vasta muutaman päivän, joten pyörä on minulle täysin uusi tuttavuus (entiset japanin ihmeitä...).
Katteita kokeilin aikanaan japseihin ainakin tusinaa erilaista ja joku sopi, mutta suurin osa oli aivan kelvottomia. Ajattelin, että löytyiskö jostain BMW:n omaa tuotantoa olevaa vähän (about 10 cm) korkeampaa ja mahd. leveämpää pleksiä. Yksin ajaessa tuo vakiopleksi ei pahasti aiheuta suhinoita, mutta kun mamma istuu taakse se vähän muuttuu. Tässä loppukesä harjoitellaan Bemaristiksi... bmw2_smilie 03Biker
ZeiAar
ZeiAar

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: k1200gt viat ja huollot
« Vastaus #18 : 15.08.11 - klo:12:20 »
Eikös tuossa vanhemmassa GT-mallissa ollut sähköisesti säädettävä pleksi - vai muistanko ihan väärin..? Jos on, niin eikö säädöstä ole apua?

Ja sisäänajokilometrithän nuo vasta..  bmw2_smilie

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal