Kirjoittaja Aihe: Tarvike jarrukalikat  (Luettu 6072 kertaa)

Poissa juhis

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 29
  • K1200GT -07, Kawa ZX10-88 & GPZ 900R ja Hon CBX750
Tarvike jarrukalikat
« : 24.05.10 - klo:19:02 »
Eilen kurkkailin penkin alle ja huomasin että takapyörän jarrunestesäiliö on melkeistä tyhjä. Heti tuli mieleen että oisko takaisin kutsun jarruviasta kysymys  hedari No oikeesti kuitenkin takakalikat ovat lopussa. Onkos raattilaisilla kokemuksia tarvikepaloista? Aika nirkoisesti näyttäisi olevan tarjontaa? Kaiketi GT:ssä (vm 2007) on eri jarrut takana kuin muissa Pemareissa? Ei kai alkuperäiset ole sintteri palat  withstupid
« Viimeksi muokattu: 24.05.10 - klo:19:12 kirjoittanut juhis »
Oli miten oli mutta näin on!

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Tarvike jarrukalikat
« Vastaus #1 : 24.05.10 - klo:20:23 »
Ei ole paljon tietoa noista, mutta eri jarrut GT:ssä on kuin äSsässä ja äRrässä. Sekä edessä että takana.
GT:ssä takana ilmeisesti ei ole sintteripalat, mutta edessä on.

t. Repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa juhis

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 29
  • K1200GT -07, Kawa ZX10-88 & GPZ 900R ja Hon CBX750
Vs: Tarvike jarrukalikat
« Vastaus #2 : 26.05.10 - klo:09:56 »
Mahtaako olla merkitystä levyn kulumisen suhteen jos taaksekkin laittaisi sintteri kalikat?
Oli miten oli mutta näin on!

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Tarvike jarrukalikat
« Vastaus #3 : 26.05.10 - klo:10:18 »
Menee arvailun puolelle. Jokin hyvä syyhän siihen on, että takana ei ole sintteripaloja. Takajarru on näissä mopoissa ollut alunperin aika tehoton ja jotenkin voisi kuvitella (asiasta täysin tietämättömänä) että sintteripalat eivät ainakaan paranna tilannetta.


t. Repa

Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa juhis

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 29
  • K1200GT -07, Kawa ZX10-88 & GPZ 900R ja Hon CBX750
Vs: Tarvike jarrukalikat
« Vastaus #4 : 13.06.10 - klo:23:15 »
Dodiin loppujen lopuksi nyt takana on sitten Brembon sintteripalat. Olisihan vahoissa paloissa ollut vielä parisen milliä pintakin jäljellä ja niillä olisi kaasutellut taatusti useita tuhansia kilsoja. Eikä vielä edes merkkivalo palanut. Mutta päätin kuitenkin vaihtaa, kun kohta ajellaan suolepätkiä Alpeilla, jossa varsinkin kaks päällä tarttee kohtuullisen paljon takajarrua  03Biker Nyt sitten rupes mittaristossa killumaan palojen kuluneisuuden varoistusvalo, kun näissä paloissa ei sitä piuhaa. Näkyy varoitusvalo hässäkkä toimivan sillä logiikalla että palassa oleva piuha kuluu poikki niin rupee valo killutteleen. Ei kai sentään tossa orggispalan piuhassa ole mitään vastuksia tms, eli piuha oikkariin ja valon pitäisi sammua  hesse_blink Vai pitääkö viedä huoltoon valon nollaukseen? No pitänee huomenna tehdä oikosulkukytkentöjä  innocent
Oli miten oli mutta näin on!

Poissa Repa

  • ûber HP
  • *****
  • Viestejä: 1209
  • K1200S MAB turbo -06 Kimalainen
Vs: Tarvike jarrukalikat
« Vastaus #5 : 13.06.10 - klo:23:51 »
No just tässä mopossa en ole noita johtoja joutunut kopeloimaan, mutta autossa (BMW) on joskus tullut kokeiltua (jarrupalat tuli, anturi meni jälkitoimitukseen) tinata piuhat yhteen vanhasta anturista. Tuli kerralla kuntoon. En usko tuossa olevan mitään vastusta, vaan ainoastaan virran kulkemista tutkitaan on/off tyyppisesti. Jos jollakulla on asiasta oikeaa tietoa, kertokoon sen oitis. Jos menet nollauttamaan valon oletan että siitä ei pitkäaikaista iloa ole mikäli piiri ei ole suljettuna anturilla.

t. repa
Tehoa ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!

Poissa juhis

  • Sport jr.
  • *
  • Viestejä: 29
  • K1200GT -07, Kawa ZX10-88 & GPZ 900R ja Hon CBX750
Vs: Tarvike jarrukalikat
« Vastaus #6 : 14.06.10 - klo:19:56 »
Itse itselleni (ja Repalle) vastaten:

Nyppäsin varoitusvalon piuhan orggispalasta. Lähtee ihan nostamalla. Kyllä se on pelkkä kylmä piuha. Sitten tökkäsin töpselin takas ja muutaman sadan metrin ajon jälkeen merkkivalokin sammui  ajelu
Oli miten oli mutta näin on!

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal