Kirjoittaja Aihe: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?  (Luettu 9737 kertaa)

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« : 15.01.15 - klo:15:23 »
Tarkoitus laittaa mopoon K&N putsarit. Ottaisin ne eräästä virityspajasta samalla, kun tehdään kotiloon hieman "chiptuningia" (luvattu +60hp / 90Nm)

K 1200 ässässä oli kaksi ilmansuodatinta, mutta onko 2013 mallin K 1300 ässässä 1 vai 2 suodatinta? (mielestäni kaksi, mutta ko. myyjän luettelon mukaan vain yksi, eikä tunne paremmin pyöriä)

Vain varmat vastaukset, kiitos  hali_peukku
« Viimeksi muokattu: 15.01.15 - klo:15:30 kirjoittanut j@ck »

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #1 : 15.01.15 - klo:17:25 »
Kaksi. Etkö pääse kurkkaamaan imeekö molemmilta puolin... R:stä näkee selvästi ettei toinen puoli ole auki. Sehän on noiden nähtävä ero.

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #2 : 15.01.15 - klo:21:35 »
Jep, vasta nyt pääsin kurkkaamaan. Kaksin kappaleinhan niitä..

Poissa TommoKe

  • Sport sr.
  • ***
  • Viestejä: 123
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #3 : 17.01.15 - klo:04:08 »
Tarkoitus laittaa mopoon K&N putsarit. Ottaisin ne eräästä virityspajasta samalla, kun tehdään kotiloon hieman "chiptuningia" (luvattu +60hp / 90Nm)

K 1200 ässässä oli kaksi ilmansuodatinta, mutta onko 2013 mallin K 1300 ässässä 1 vai 2 suodatinta? (mielestäni kaksi, mutta ko. myyjän luettelon mukaan vain yksi, eikä tunne paremmin pyöriä)

Vain varmat vastaukset, kiitos  hali_peukku

Milläs toi + 60hv tehään vapariin "chippaamalla"? Mäkin haluan tietää? Saa tehä mun rääräähänkin saman! Maksan!
-Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän-

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #4 : 18.01.15 - klo:11:19 »




Milläs toi + 60hv tehään vapariin "chippaamalla"? Mäkin haluan tietää? Saa tehä mun rääräähänkin saman! Maksan!

Vapariin ei varmaan mitenkään.. Kotilo on Skoda Superb 2 l bensakoneella ja vakio 200 heppaa ei enää riitä. Vai oliskohan niin, että minua taas vähän lapsettaa  :mrgreen:  
Ajatuksena sekin, että menisi autonvaihtokuume ohi. Kuumeen nouseminen kun tietää kymppitonnien menoa ja ajattelin, että  saisin hieman myöhäistettyä tautia vain ~700 € kustannuksilla.

Poissa hidas57

  • Not2Fast
  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 2356
  • K1200R Sport -07
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #5 : 19.01.15 - klo:20:05 »
Joko tehtiin? Kyllä siitä ihan hyvä pitäisi tulla, joskin talvella hankalampi todentaa.

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #6 : 19.01.15 - klo:23:32 »
Huomenna vien pajalle, keskiviikkona pitäisi olla valmis. Mielenkiinnolla odottelen tulosta..

Poissa 1234

  • HP
  • ****
  • Viestejä: 299
  • BSA 31
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #7 : 20.01.15 - klo:15:56 »
Tarkoitus laittaa mopoon K&N putsarit. Ottaisin ne eräästä virityspajasta samalla, kun tehdään kotiloon hieman "chiptuningia" (luvattu +60hp / 90Nm)

K 1200 ässässä oli kaksi ilmansuodatinta, mutta onko 2013 mallin K 1300 ässässä 1 vai 2 suodatinta? (mielestäni kaksi, mutta ko. myyjän luettelon mukaan vain yksi, eikä tunne paremmin pyöriä)

Vain varmat vastaukset, kiitos  hali_peukku

Moi. Miksi haluat kyseiset suodattimet. Oletko ajatellut itse tulevaisuudessa huoltaa suodattimet, vai onko tämä Jaanan hommia. Oletko kirjoittanut tänne kesän Croatian matkasta. 

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #8 : 20.01.15 - klo:18:37 »
Miksi ihminen kaikkea turhaketta haluaa, hyvä kysymys.. Itse olen syyshuollot tehnyt, eikä Konnien huolto mitenkään vierasta puuhaa ole. Olisi pitänyt säästää 12 ässän konnat, vaan enpä älynnyt, kun luulin ajelevani jatkossa 16 GT:llä. Kuten tarina kertoo, toisin kävi.

Jaana? meni kyllä ohi ja Kroatian matkasta en ole tainnut kirjoitella tänne.. No lyhyesti:

- menomatkalla Baltian kautta satoi vettä, vettä ja vettä (~viikko)
- perillä oli ok keli, mitä nyt parina päivänä satoi vettä (viikko perillä)
- tulomatkalla satoi vettä ja niin perkeleesti vettä. Piti mennä mutkateille ja vuoristomaisemia katselemaan, mutta Alppien huiput olivat saaneet lumipeitteen. Grosslocknerilla lunta ja -9 lämmmintä, jäi väliin.
- Päästiin Hampuriin ja siellä alkoi viimein vimpan päälle kelit. Kämppä löytyi merimieskirkosta ja vietettiin pari päivää kaupunkilomaa, kun aikaa jäi tavallaan yli. Sitten laivaan ja kotiin.(tulomatka Hampureineen myös n. viikko)

Muuten ihan kiva ja ok reissu ilman kommelluksia. Menomatkalla nähtiin keskitysleiriä, suolakaivosta, kierreltiin Budapestiä ja vähän muutakin. Perillä oleskeltiin ja käveltiin kaupungilla, Kroatian saarilla ja käytiin todella upeassa plitvicen luonnonpuistossa (suosittelen), autokin oli pari päivää vuokralla. Vesi oli vielä uimakelpoista, ehkä 20 asteen tuntumissa.
Ehkä en Bemulla lähtisi toista kertaa custom-kaverin kanssa, on se meininki niin hmm.. erilaista. Erimielisyyksiltä säästyttiin kyllä ihan hyvin, kiitos märkien kelien. Jos kelit olis olleet parempia, niin matkanopeuden pitäminen 100 tuntumissa olisi kyllä aiheuttanut tuskaa ja enemmänkin. Myöskään käsitys päivämatkoista ei oikein kohdannut, mutta kelit pelastivat tilanteen siinäkin suhteessa. Onneksi aikaa oli riittävästi..
Ehkä seuraavalla kerralla joku toinen kuu kuin syyskuu.
« Viimeksi muokattu: 25.01.15 - klo:18:33 kirjoittanut j@ck »

Poissa j@ck

  • ûber HP
  • *
  • Viestejä: 699
  • S 1000 XR
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #9 : 21.01.15 - klo:15:41 »
Joko tehtiin? Kyllä siitä ihan hyvä pitäisi tulla, joskin talvella hankalampi todentaa.

Menee vähän autoaiheiseksi, mutta kun kerran kysyit..

Tänään hain Skodan pajalta ja no huh, ero entiseen on aivan käsittämätön. Lähtee kuin tykin suusta, vai mitenhän tuon paremmin ilmaisisi. Auttoi kuumeeseen ainakin toistaiseksi  hesse_yahoo

Poissa jite

  • Sport
  • **
  • Viestejä: 50
  • K1300S
    • Parts by
Vs: K 13 S, 1 vai 2 ilmansuodatinta?
« Vastaus #10 : 10.02.15 - klo:10:06 »
Autokuume ohi ja eikun Kroatian reissua suunnittelemaan...vai?

 

Uusimmat viestit

K1600 GT ei inahdakaan, onko virtalukon pohjan vika mahdollinen? kirjoitti mp71
15.02.24 - klo:16:03

Onko mahdollisesti virtalukon pohja? kirjoitti KMC91011
09.02.24 - klo:10:49

Mp-näyttely -24 kirjoitti piiisiepe
09.01.24 - klo:10:55

BMW Sportbikes support-tour to PARIS.... kirjoitti mchuurre
09.01.24 - klo:10:52

1200gt ja bensamittari kirjoitti mp71
03.07.23 - klo:12:49

Keulan pallonivelet kirjoitti hopeanuoli59
25.05.23 - klo:11:24

Jarrunestesäiliö vuotaa kirjoitti KapteeniMahtava
24.05.23 - klo:08:27

Vaihdepoljin herkäksi ja tunnokkaaksi kirjoitti jukkis14
23.05.23 - klo:15:58

Tulppien momentti k1300s kirjoitti Bemujammu
22.05.23 - klo:19:47

Motoristit koulukiusaamista vastaan MKKV:n kevään koulutapahtumat alkavat! kirjoitti macceS
28.04.23 - klo:10:43

K1200S ja abs-yksikön korjaus kirjoitti Jussipolo
06.03.23 - klo:10:38

Gessun kardaanitunnelin poraus, miten Ässän laita ? kirjoitti Jussipolo
09.02.23 - klo:20:25

K1300S kokemuksia ja korjausopasta kirjoitti Jussipolo
13.08.22 - klo:22:01

Kilkkeitä vesigessuun kirjoitti mek
23.06.22 - klo:08:33

Kaikki vaihteet ei näy näytöllä kirjoitti Jussipolo
03.06.22 - klo:11:19

Powered by EzPortal